sobota 21. ledna 2012

Šperky část 2.

Další položkou...



...jsou šperky. Tady se trochu více rozepíšeme.

a) Zmíním tady můj vlčí ocásek. Koupila jsem jej z Takka a vyšel mne docela levně. Jsem za něj ráda, je to taková zajímavá ozdoba jak na rifle, tak na sukně, tak na bundy a vlastně na cokoliv. Opět ho má i Kitsune.

 b) Mix věcí, co jsem ještě při úklidu našla:
  •  Rozebraná sponka - Textil halle
  • černá a fialová a obě krátké rukavičky- půjčené na čas od Kitsu ( má taky)
  • řetěz vedle kostky - z trika (má i Kitsu)
  • kostka a modrý balónek - z tábora
  • umělé řasy - od ťamíků za 10 nebo 15 korun. (má i Kitsu)
  • Umělé nehty - taky od ťamíků nabarvené lakem ku příležitosti karnevalu na táboře (má i Kitsu)
  • přívěšek u rukavičky - ani nevím, tuším že z ozdoby upravené co jsem dostala od mamky
  • Míša červený- z Brava
  • Korále s kostkami - přivezeno tuším z Turecka
  • Rukavičky dlouhé - od mamky na ples
 c) Jsou takové ,,lepší" šperky:
  • kapesní hodinky - od taťky z Itálie
  • stříbrný řetízek se srdíčkem - Swarkovski nebo tak nějak se to píše a od babičky k Vánocům
 d) Brýle a masky xD Na takové blbosti si potrpím, protože často vypomáháme s Kitsune na akcích a takové blbosti se koupí za levný peníz, když se potřebují. Takže u nás v šatníku najdete plno takových vychytávek a zbytečností:
  • Fialové brýle- stejné jako má Kitsune, jsou s kresbou pírek  jsou z GATE
  • Druhé ,,Gacktovi" brýle- Kitsune je tak pokřtila xD přivezeno z Tunisu od maminky
  • Maska červená - kupovaná jen tak k outfitům a používán často na různé akce, také jí má Kitsu, je z papírnictví
  • A velká modrá maska- dárek od Kitsuniných rodičů k Vánocům (ano oni nám takové blbosti kupují oboum xD) tuším ze Stoklasy.
 e) Sponky a mašle. Moc jich nevlastním, protože si nedělám složité účesy a nemám ráda, když mám mašli ve vlasech a nebo tak. Jako rozšiřuji to, ale ne tolik. Ještě mám dvě malé mašličky růžové a dvě černé s motýlky na sponkách z dětského tesca, ale ty jsem jaksik nevyffotila a sponku s hello kitty, ale opět chybí. Nevadí. Možná někdy dodám.
  • Sponka s motýlem modro fialová - IKEA 
  • hřebínek s kytičkou - za 30 kč z KIKu (má i Kitsu)
  • 3 spony dlouhé - ťamíci především (dvě má stejné Kitsu)
  • sponka s růžovým motýlkem - 15 kč Kik (stejné s Kitsu)
  • Modrobílá mašle - šitá mojí babičkou (stejná s Kitsu)
  • Karovaná mašle - již dlouho půjčená od Kitsune z dob její lolity
  • Modrá kostkovaná mašle - z Turecka, Kitsune má červenou
  • Rolnička - kupovaná ku příležitosti už nevím xD z galantérie ( má i Kitsu)
 f) A jdeme na řetízky. Taky jich není tolik a některé jsme ani nefotila jenom ty, co nosím velmi často.
  • řetízek s kytarou - už ani nevím
  • řetízek s motýlkem - kupovaný moji babičkou v Tescu 
  • medvídek - je to flashka od Kitsuniných rodičů k narozeninám, Kitsu má králíčka
  • králíček na téma Alenka v říši divů - z GATE (má i Kitsu)
  • řetízek s kočičkou v srdíčku - kupované v dětském Tescu spolu s Kitsu
  • motýlek růžový - ze sestřiné kolekce šperků co nenosí
  • stříbrný a trochu rozbitý řetízek - zásnubní dárek od taťky pro moji mamku
  • řetízek s delfínkem hnědý - dovezeno z Tunisu i pro Kitsune naši rodinou
 g) Čelenky a pár blbostí k tomu. V černé krabičce jsou náušnice xD
  • stříbrnozelená čelenka s lístky - dárek k vánocům od Kitsune, kupovala jsem jí ji také
  • korunka - z kračkářství za asi 80 kč, kupovala mi ji Kitsune jako doplňkový dárek k Vánocům, když jsem ji tu stejnou dala, hodně ji nosíme ven i na akce
  • černá páska- vyrobeno Kitsune. Obě ji nosíme často buď jako čelenku nebo přes oči a to pak lidi čumí xD
  • Leopard - koupeno jenom tak u ťamíků, prostě se mi zalíbil. Kitsune má vlka.
  • Růžová čelenka tmavá - nevím mám ji dlouho
  • světle růžová čelenka - od sestry
 h) Náušnice a ve fialové dóze co jde vidět vlevo nahoře jsou stuhy:

  • kroužkovité náušnice vpravo nahoře - dárek k vánocům od babičky
  • s bílými růžemi - dárek k vánocům od Kitsu
  • delfínci hnědí - z Tunisu od rodiny (má i Kitsu)
  • velcí růžoví motýlci - od sestry z kolekce
  • červené s růžemi uvnitř - od ťamíku kupováno spolu s Kitsu
  • černé kočky - kupováno na halloween v Tescu má i Kitsune
  • stříbrní motýlci - z tesca kupovala babička ( má i Kitsu)
  • Růžový motýlek a černý pavoučkek - pavouček od Kitsu motýlek můj, nosíme to dohromady 
  • Růžové zipy - dárek od mamky k mikuláši z Kenvela
  • kruhy s navlečenými korály - má vlastní úprava kruhy jsou jedny z mých prvních náušnic
  • zicherky - má vlastní výroba, jednou jsem se nudila 
  • Velké fialové kruhy - dárek od babičky k vánocům 
Nemám zde všechny náušnice, jenom takové ty zajímavé. Máme jich s Kitsune stejných více.
 i) Korále a podobné věci.

  • Nahoře řetízek s kytičkama - dárek ke svátku od maminky
  • průhledný s kamínky vlevo pod kytičkama - dárek k vánocům od Kitsune
  • Náramek bíločernofialový - koupila mi ho mamka v GATE
  • s bílou růží - od Kitsune k Vánocům
  • Fialový s hadem - dárek od babičky
  • Kolem hada perličkový -opět dárek od babičky, do budoucna ho chce i Kitsune
  • Bílé korále - od Kitsuniné sestřenky, má i Kitsune
  • náramek se srdíčkem - dárek k narozeninám od mojí maminky, který dostala také Kitsune
  • fialovostříbrný řetěz a nárámek - koupeno na řemeslech, kde jsme předváděli s mamkou ke svátku


Tak... tohle bylo obsáhlé. V dalším článku se přesuneme už k oblečení. Začneme u sukní.

4 komentáře:

  1. Heh, čmajzla bych ti všechny ty rukavičky! xD
    Ale jinak ti dost závidím ten řetízek s králíčkem, vždy se mi líbil nebo pak mám taky slabost pro tvé mašle do vlasů. Chtěla bych taky, nějaké černé, ale obávám se, že by mi asi do kratších vlasů nesedli...hromada věcí mi teď k těm krátkým vlasům nesedne a oblečení je asi nejhorší. Taky si všímám, že jsem přestala nosit polovinu mého šatníku a to mě dost děsí, vůbec nevím, co si s těmi věcmi počnu...asi hodím do CC, ale předpokládám, že to skončí jako s tím minulým, nikdo nic nechtěl =.=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží jako co prodáváš a taky nemusíš hned všechno prodávat. To já neumím. A pak to třeba někdy sem tam využiji. Rukavičky jsou popůjčované od Kitsu nebo od mamky. A do vlasů i krátkých se toho dá dát dost, jenom musíš zkusit.
      Nemáš ani pořádně co závidět jsou to obyčejné věci z obyčejných obchodů co nejsou drahé a mašle nenosím téměř vůbec jenom je tak tam mám, kdyby něco. Do CC bych je asi nikdy jen tak nedala.

      Vymazat
    2. Já vím, neplánuji nějaký velký CC, ani nevím...musela bych se první pořádně podívat co tam vůbec mám a pak teprve uvidím, ale říkám jen, že zkrátka hodně věcí už nenosím.
      Vidíš, to mi ještě připomělo, že jsi mi chtěla ukázat ten obchod s těma rukavičkama! Taky musíme zajít xD
      A hele, zase upřímně, já bych svoje šperky nedokázala vyměnit za něčí jiné. Říkám jen, že se mi líbí pár věcí, ale mám ty své ráda, nosím je k určitým outfitům a nevykopla bych je. Mám ráda šperky, které nejsou jen swe srdíčky atd, ale které něco "znamenají". Už dávno nekupuji jen proto, že jsou pěkné. Musím k nim mít "vztah". Třeba teď nedávno jsem si koupila řetízek s orlem a to jen proto, že mi tak moc připomínal Prusko z Hetalie.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat