sobota 21. ledna 2012

Pohled do šatníku 1. část

Je to...



...tady.

Nakonec jsem se rozhodla, že budu postovat šatník po několika článcích. Nebude v angličtině, protože se mi nechce psát. Vlastně teď si dám s angličtinou u delších článcích pauzu.

This article will not be in english, because I am lazy. So I stop to write in english in longest articles.

První část je pohled z dálky do skříně s oblečením a se šperkami a malováním a mým učením xD. Nečekejte, že mám celý pokoj jakoby šatník. Ne... nemám pokoj v mém stylu. Vlastně ani nemám pokoj. Bydlím u babičky, jelikož kousek od mí mám školu a naši bydlí daleko, takže si nemohu její ložnici upravit jak bych chtěla. Všechno je teda  zavřené ve škříních, ale když je otevřete poznáte, že jsem docela ,,módní žena" xD.

Jediné, co trochu ukazuje, kdo v tom pokoji přebývá je stůl, na kterém je babiččcin notebook ale na poličce je můj netbook, na stole je růžová podložka s kočičkami a motýlky a dva kalendáře s kočičkami plus jeden z nich je ještě s pejsky. A dále také, že ten stůl obývají 3 plyšáci. Ale fotky tohoto nemám, snad do budoucna.

Takže budeme se zabývat více skříněmi. Oblečení je focené na posteli velmi nekvalitně, protože nejsem fotograf a měla jsem málo prostoru a byla jsem tak nějak i vyčerpaná tím, jak jsem to všechno uklízela a vytahovala atd.

A tímto chci ještě poděkovat Kitsune, co mi pomohla s úklidem a focením. Bez ní bych to asi jen tak nezvládla nebo bych s tím po chvilce přestala.

A ještě chci podotknout, že chybí boty, ale ty už jsem vážně neměla náladu fotit a navíc jich ani nemám tolik. A teĎ už fotky.


a) Pohled do skříně se šperky, učením a malováním V první přihrádce jsou šperky a věci do vlasů. Všechno je to roztřízené a nějak narvané xD Ten modrý delfínek je dárek od jednoho kluka ze školy co přijel z dovolené a ten růžový králíček je ještě z mého dětství koupila mi ho prababička.
O regál níže jsou spreje na vlasy, kosmetika apodobně. Ten poník je z KIKu. Má ho i Kitsu prostě jsme šli a on se na mne tak smutně díval, tak jsem ho koupila. Jo a ještě tam jsou laky na nehty.
A poslední regál, je regál s učením, složkami s mými věcmi, papírování a mangy a CDčka.
 b) Detailní pohled na regál se šperky. Docela se v tom vyznám. Veverka je dárek k minulým vánocům od Kitsu ta kočička nevím a to pírko mezi brýlema je kdo ví odkud. Mám pocit, že jsem ho našla ve Straříči na poli.V té modré krabičce jsou napěchované gumky a jak je ta hello kitty tak tam jsou sponky. A vzadu je ještě ježek, co mi hlídá pokladničku, ve které je po vánocích dost peněz na připravovanou sukni xD.
 c)Pohled do regálku s líčením. Ta károvaná krabička je původně od dědového holení, ale mi se líbí a fajně se do ní ukládá malování. Momentálně mám 3 řasenky co používám, mnohobarevné tužky na oči, hodně stínů a tři pudry. Většina převážně od ťamíků, jenom pár věcí je skutečně značkových. Třeba růžová řasenka je Max Factor a černa s růžovým kroužkem je Rimmel London a čistě černá je Miis Sporty stejně jako lesk na rty a jeden lak. V krabičce s nálepkou LiftComp jsou blbůstky a technika jako flasky a sluchátka a na boku jsou laky a vlevo je zbytek věcí a úplně vzadu je žlutá taštička s bordelem a vějíři a lepidla a barevné spreje na vlasy a deoš.
d) Pohled do zvláštního regálu. Tady je snad všechno možné a zároveň je bodel ukrytý rámečky s fotkami. Fotka vlevo je je se mnou a Kitsune, jak jsem měla delší offinu a zničené vlasy. Je to z oslavy a v pravo je fotka, kde je taťka s mamkou a je to vlastně pozvánka na svadbu. Focené je to na konstrukci mostu, která už neexistuje. Vzadu je sáček s hadí kůží, jsou tam kočičí uši a ocas co jsme měli na halloween a kníha o zemi. A notýsky, kresbičky a podobně. Je tam i můj death note z doby, kdy jsem cosplayovala Mishu. 
 
e)A jediný můj šuplík. Jsem v něm punčochy, rukavičky v pravém vrchním rohu a podkolenka a nadkolenka. Zase jich tolik asi není, nemám tolik barevných, chci si pořídit nějaké barevné atd, ale je to neobsáhlejší část šatníku spíše se zaměřím na boty atd.
 f) pohled do skříně. Tohle všechno je moje xD. Dobře možná, že je toho málo a nejde vidět tolik barevnosti jako u jiných módních šílenců, ale já jsem s tím prozatím spokojená a šatník rozšiřuji pomalu o různé věci. Myslím si, že poznáte co je co, jenom podotknu že za trikama jsou vzadu šaty a tílka a za mikinama a svetrama jsou další mikiny a svetry, které nenosím tak často. Nahoře jsou věci, co moc nenosím - kalhoty letní, zelené zimní, pyžama atd. až na hromádku vlevo, kde jsou legíny. Ty nosím často a pak tam jsou tepláky na doma atd.
 g) opět pohled do skříně, tentokráte i s kabáty a vestou akoráte bez bundy, která visela v předsíni.

 Další článek: Šperky!

2 komentáře:

  1. Ano to pírko máš ze Staříče. xD Doted si pamatuji jak jsi ho našla leželo na polní cestě když jsem se šli projít myslím že to bylo nějak v tu dobu co jsme zahlédli toho srnce. Máš velký šatník zavidím ti tu skřín xD musím si to sama pořádně roztřídit a sehnat nějakou krabici nebo místo na punčochy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, seženeme ti místo xD. Něco už vymyslíme. Nějak to roztřídíme, co půjde poskládáme a dáme ti to dokupy. I šperky pokud budeš chtít xD. Tvůj pokoj je sám o sobě velký šatník. To ti zase závidím já. Já tohle mít nemohu. Ale ráda ti pomohu.
      Díky už asi vím xD. Jo ze Staříče. Mám to pírko ráda. Jednou si jej nějak uchytím do vlasů xD

      Vymazat