sobota 21. ledna 2012

Sukně, šaty a podobně část. 3

Další na...



...řadě jsou šaty.

A sukně a další takové věci. Je jich méně, ale zase jsou pěkné a stojí za to. Něco nosím častěji něco jenom někdy. Sukně a hlavně šaty bych ráda rozšířila nejlépe o něco, co půjde i do lolity. Nechci být přímo lolita, ale mám ráda ty prvky z ní. Ale teď už fotky.

a) Jsou moje 2 spodničky, které má i Kitsune - stejné- jsou šité na míru od švadleny. Zatím to jsou u mne jediné dvě věci od ní - Kitsune jich má více- a nosíme je především jako sukně, ale také i jako spodničky.
  • Černá - je nejnovější sukně v mým šatníku, byl to obrovský dárek od Kitsune k Vánocům a já ji za to velmi děkuji, jelikož sama bych si ji asi nekoupila
  • Bílá - kupovaná asi půl rok nebo rok po tom, co ji dostala Kitsune. Už jsme se začali oblékat stejně a mi se velmi líbila a tak to bylo. Je z jemného tylu - jemnějšího jak ta černá- a často mám o ní strach. Ale je to můj miláček xD

 b) Především letní sukně, ale s Kitsune jsme tak cáklé na hlavu, že nás v nich někdy uvidíte i na podzím nebo na jaře v šílené kombinaci xD:
  • Fialová - je z GATE, barva není úplně přesná. Koupila mi ji mamka k narozeninám, má ji i Kitsune, ale ta si ji kupovala až o rok později. Má ji také Rumi akoráte v černé pokud si dobře vzpomínám. Jestli ji nedala pryč nebo se  ní něco nestalo. 
  • Modrá - secondhand - přinesla ji babička. Kitsu má taky modrou, ale jinou a také ode mne. Ale teoreticky jde hlavně o tu barvu. Je balónovitá takže ji někdy nosím pod sukn místo bombarďáčků, aby držela objem a navíc když zafouká vítr, aby nebylo vidět tam, kam se nemá xD 
  • Bílá se šněrováním byla moje první elegantnější sukně. Chtěla jsem jako Kitsune se šněrováním a s babičkou jsme v New Yorkru objevili tuto. Stále ji ráda nosím, ale ne tak často. Kitsune má podobnou, ale má s jiným vzorem a dole s krajkou a pak jednu s tylem.
 c) Zímní a nebo také teplejší sukně.
  • Černá je takový jeden z mála z mých pokladů z dětství. Tuhle sukni jsem na počátku moji módy našla v šatníku a začala nosit. Mám ji dlouho, rozhodně dost let a ani nevím odkud. Většinu z věcí co jsme nosila jako menší dobrých nemám - protože mi nesedí- ale tuhle sukni ano. Později se zalíbila i Kitsune a nechala si u švadleny ušít tu samou akoráte bez přesek, ale to stejně nejde vidět.
  • A modrá sukně. Jeden z novějších kousků. Kupovala mi ji babička v ťamíků ,protože chtěla, abych měla nějakou pořádnou zimní. Je kratší, ale vůbec mi nevadí. I spodničky nosím třeba výš jak Kitsune, protože v dlouhých sukní pod kolena se sama sobě moc nelíbím a nesedí mi to ani. Takže tu modrou vytahuji trochu výše jak Kitsune. Mám ji ráda a nosíme ji často.

 d) Asi dvě takové ,,loli" sukně, pod které se dají nacpat spodničky a vypadá to trošku jako lolita. Ale netvrdím, že je.
  • Černobílá sukně- první letní elegantní sukně. Koupila mi ji babička u ťamíků, kterým se říká ,,móda" Kitsune by ji taky chtěla, tak uvidíme v létě jestli bude. Dá se pdo ni nacpat hodně spodničem a je to takový zajímavý vzor xD. Taková mříže. Já ji mám ráda.
  • Černá sukně s krajkou - asi vypadá více jako lolita než ta první. Má lesklejší látku a má KAPSU! Je to vymakaný xD. Dříve to byla dlouhá sukně, co měla mamka do tanečních. Byl to takový nemoderní střih a necítila jsem se v tom. Tak babi ustřihla, zkrátila a udělala toto. Možná do budoucna objevím, kam dala zbytek krajky a Kitsune si ji MOŽNÁ nechá ušít, ale to se uvidí.
 e) 2 dlouhé sukně. Nechápu, jaktože všechny, které jsem kdy dlouhé sukně měla měli buď hnědou nebo zelenou barvu xD
  • Dlouhá zelená- To byl dárek od Kitsuniných rodičů. Byli v NY a viděli je tam ve slevě, tak nám dvě vzali xD. A takto to dopadá xD. Nosíme je rády v létě. Jsou pohodlné a člověk si nemusí lámat hlavu s podkolenkama. 
  • Druhá taková béžová - je původně od mamky. Má zajímavý stříh, kdy je na jedné straně kratší, takže jde vidět noha a na druhé dlouhá. Snad proto jsem si ji oblíbila, ale nenosím ji tak často.
 f) Šaty a dlouhá trika. Šatů mám málo a nebo nejsou elegantní.
  • Žluté puntíčkované šaty- vzaté z připravovaného CC Aru. Kitsune má červené s bílými a takto to dopadá xD. Nosíme je ze srandy v létě na baráku atd.
  • Dlouhé triko rudé s motýlkem - jednoho dne mi jej přinesla mamka aa já si jej prostě oblíbila. Jako šaty už je nosit nemohu, jak jsou mi teď krátké, ale k legínám to vypadá velmi dobře.
  • Šaty s pandou - prostě jsem si nemohla nic vybrat a mamka je objevila a já souhlasila. Mám je ráda a dělám s nimi dost pokusy. Jsou pohodlné a často si je vezmu na plavky k vodě. 
  • Modré kostkované šaty - jenom půjčeny od Kitsune. Neměla jsem je ale na sobě často. Vzadu mi příjdou, že mi nesedí a beu bolerka nebo mikiny je mít prostě nemohu. A tolik mi nesluší. Elegantní šaty... no prostě mi příjde, že mi nikdy moc neslušely.
  • Černý šátek s potisky moře, blesků, lodě atd. - vážu si jej jako šaty na plavky xD. Ano u hotelů nechodím jenom v plavkách.
  • Černé kytičkované šaty - od mamky, kdy byla těhotná xD. Nebo alespoň z těch fotek je já znám. Mám je jen tak, nosím je v létě doma, venku jsem s nimi nikdy nebyla, protože se nehodí.
 g) Takový ostatní věci.
  • fialové kraťasy - z GATE od mamky k narozkám, jsou to jediné kraťasy riflové co mám ,ještě chci bílé
  • Krátká riflová sukně - je mám pocit z Itálie a asi jediná riflová. Kitsune má jinou moji xD. Málokdy nosím takové sukně, ale když chci být obyčejnější a trošku více dívka tak si ji obleču. 
  • Dlouhá kožená sukně - nikdy jsem v ní nebyla venku, ale je mi líto ji dát pryč. Zkusím řemluvit babičku, jestli by mi ji nezkrátila. To bych ji nosila častěji. Je teplá a já ji mám vážně ráda.
Ještě vás to stále baví? Tak dobrá... Další článek bude věnován riflým a legínám.

2 komentáře:

  1. 13 sukní! ...tož, tak neříkej, že jich máš málo! xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kolik je nějakých extra a kolik se dá nosit jenom v létě. xD Nepřeháněj někdo jich má mnohem více a stejně mu nestačí.

      Vymazat