pátek 2. září 2011

Správa blogu...

...teď to bude horší...

/*perex*/

...mnohem.

Ne dobře, dostala jsem nový netbook to je takový ten malý notebook a teprve se s ním učím. Je čistě jenom můj, takže mi tam už nikdo nepoleze, ale trochu jsou problémy než si na to zvyknu. Už jsem si našla i program, který mi mění tapety, protože WINDOWS 7 STARTER nepodporuje jiné tapety... no jo, ale už to šlo přes jiný program.
No doufám, že se dokopu k tomu zkusit tady něco pozveřejňovat a musím říci, že jsme konečně našla desing co se mi líbí, takže ten tady na dlouho zůstane a nebudu jej ani měnit, protože mám jiné rozlišení.
Tak, tak...
Report ze srazu... musí počkat až si pořídím Skype - ano ještě ani všechny programy tu nemám- a Kitsune mi přepošle fotky a já sem něco dám a pár vět k tomu. Měla jsem se k tomu dokopat dříve, protože ty vzpomínky nejsou tolik živé, ale doposud si to vybavuji jasně.
A pak k rubrice Šatník.... no punčochy budou kdo ví kdy i ty sukně nepočítám, že to bude brzy, protože je s tím dost práce nejdou mi hromadně nahrávat fotografie. A když jsme u těch punčoch... dneska jsem si koupila s Kitsune nové punčochy... vzorkované takové kosočtverce a jsou šedočerné a teplé... nové slevněné ze 115 na 34 korun.

No tak teda pak nová škola... zatím jsem docela nadšená mám příjemnou učitelku.Dokonce i děcka nenaráží na mé oblíkání i když tohle byl jenom začátek.
Jo a dneska jsme měli zabitý den běháním po úřadech... protože se stěhujeme ale musím mít vyřízenou občanku v Ostravě pak to dát do Staříče a po dvou měsících dostanu konečně průkaz.
Ale jelikžo jsem měla propadlý pas -ano asi 4 měsíce- tak mi ji nemohly vyřídit, protože za ty 4 měsíce bych si mohla změnit občanství takže neví jestli jsem přímo občan ČR... no tak musel přijet můj taťka... a tak...no nahlavu vyřizovali jsme to asi 2 až 3 hodiny.

Nic pro dnešek končím

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat