sobota 10. září 2011

A přicházejí punčocháče...

Další post xD



Napodruhé postnu punčochy...

1. se vzorem s květinami- GATE, byly dosti levné tolik je nenosím, ale stále ráda...

2. Další jsou fialové z Tesca stály tehdy dosti málo.. jsou už zašívané, jelikož jsem si je roztrhla o práh... opět vzorky kytiček byly to jedny z mojích prvních když sjem záviděla Kitsune kolik má svých punčoch a já teprve začínala


3.další jsou moje jediné hnědé - hnědé moc v šatníku nemám, ale rozšiřuje se- opět z GATE, nedávno kupované mojí mamkou...

4. Bílé stejné jako předchozí opět stejně kupovala maminka... bylo to v době, kdy jsme sháněla šíleně bílé silonky a nikde nebyly


5. Další jsou černé z Tesca... nevím proč jsme je tehdy kupovala, ale hodně je nosím- sem tam jsou i díry xD, ale stále je mám ráda hlavně na zimu pod hrubé podkolenka nebo návleky


6. Další jsou jedny z nejnovějších, byly kupované hlavně kvůůli našemu prvnímu srazu... vzorek se mi ale ,,rozpouští" a obarvilo mi to balerínky xD, ale jsou krásné cena ani 49 korun pocházejí z Lindexu


7. Jsou to obyčejné punčochy černošedé barvy... dříve jsem je měla na lyžování xD ukradeno mamince, ale stále jsou v dobrém stavu a hřejí xD sice je tolik nenosím, ale třeba je vezmu pod jiné aby to vyvolalo pěkný vzorek...


8. Další jsou z Tesca se vzorkami růží, byly i růžové, ale v tomhle se nám to zdálo krásnější... jsou krásné a mám je ráda také je nosím dost často... Jinak v Tescu jich máme vyhlídnutých více i doplňků xD ale ale... no xD počkáme ža slevní takže krásné šedofialové punčochy

9. A jedna roztrhané ku příležitosti halloweenu xD prostě obyčejné silonky z Intersparu


10. A nakonec prozatím muje oblíbené, ale bohužel se mi zdá, že ten vzorek mizí... no nevadí alespoŇ budu mít potom bílé silonky... musím říci, že byly nejdrahší a no... ale ten vzorek byl krásný a nosím je stále dokola už se mi i roztrhaly- což mi taky příjde dost brzo- ale i když na ně nadávám, mám je až moc ráda xD Takže z Lindexu a levnější jak 120 rozhodně nebyl xD

No tak pro dnešek to vidím na konec... už mi i za chvíli klepne u Netbooku baterka... za tu dobu co jsem tohle fotila naposledy jsem si stihla koupit ještě jedny punčochy a ještě jedna podkolenka... tak to potom aktualizuji... zatím se tedy s vámi loučím a slibuji, že někdy ty fotky a report ze srazu snad dám... i když....

Hasta la vista
Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat