středa 31. srpna 2011

Podkolenka

Nová rubrika Šatník....


...určitě vám došlo o co jde, tak tedy kousky z mého šatníku první podkolenka- nejsou všechny chybí zimní ty budou zvlášť- na ty si potrpím většinou nosím podkolenka sukni a halenku tahle móda se mi líbí tak teda podkolenka

1. jsou stříbrnočerná... jsou od ťamíků za 10 korun kupovala mi je maminka.


2.podkolenka pruhovaná bíločerná... kupovány v GATE, na cenu si nevzpomenu, nosím je také docela často, jelikož bíločerné kombinace jsou moje oblíbené



3. podkolenka s lebkama... nevím odkud je mám ani kolik stály mám je dlouho vlastně byly to moje první, nenosím je tak často, ale pár nápadů s nima je... ono to příjde kdy je zase vezmu ven


4. pruhovaná podkolenka červenočerná... opět z GATE, byli koupeny v době kdy jsem se pokoušela nosit červenočerné kombinace, teď je už tolik nevytáhnu, ale sem tam ráda si je vezmu


5. bílá podkolenka s černým pruhem... kdysi jsem je sebrala Kitsune a už mi zůstali, moc je nenosím, protože jsou hrubší a nejdou ke všem sukním


6.Modročerná podkolenka z galantérie nevím byli drahší něco přes stovku


7. bílá podkolenka... čistě bílá opět kdysi sebraná Kitsune, jelikož ona dříve nosila jenom černou. Nosím je až nezdravě často, jelikož mám stále zálibu v bílé


8.Fialové -ano fialové!- nadkolenka s kostičkovaným vzore mají dost dírek, ale ty jsou většinou pod sukní... byli jedny z mojich prvních jsou z GATE. Teď už je tolik nenosím


9. Růžová podkolenka z GATE za 28 korun. Jsou v komunitě dosti oblíbená na tolika lidech jsem je viděla nosím je poměrně často mám je ráda i růžovou barvu

10. Mintová z GATE za 18 korun. Byla ve slevě tak proto a mám ráda barevné věci tak teda proto jsou dvoje xD nosím třeba jendu zelenou a jednu růžovou...


12.podkolenka fialovočerná z KIKu. Nestály moc taky myslím do 30-ti korun. Nosím je ráda mám ráda pruhy i když opticky rozšiřují moje už tak docela tlusté nohy - ano na hubenějších to vypadá lépe- ale mám je ráda. Když jsem je ale kdysi nabízale Kitsune zatvářila se jakobych ji dala před nos zkaženou rybu. To mne tehdy zamrzelo, protože se mi líbili


13. a nakonec obyčejné černé... jsou od babičky jí ale padaly, moc je nenosím, protože preferuji bílé když jde o černobílou kombinaci, ale jsou krásné




No tak tohle podkolenka... snad v brzké době čekejte punčochy a možná i sukně a ještě vám pak postnu asi i report z našeho prvního srazu a fotky taky a možná i focení s Kitsune co jsme z nudy dělali xD tak zatím

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat