úterý 13. září 2011

Sandstorm- zvláštní provedení...

...no ne přímo zvláštní, ale něčím jiné, a to tím...


...že ho tančím já.

Ano, natočila jsem své první para para...

Sandstorm je to z toho důvodu, že je to jedna z mála písniček co mám v mobilu a Kitsune nebyla připravená točit cokoliv se mnou.

Co se týče natáčení... bylo namáhavé, tolikráte jsem ještě para para netančila. Bylo mi zle...
Byla jsem unavená a poslední pokusy jsem jela z posledních sil, ale docela se mi výsledek líbí.
Na konci je i sabotáž jednoho pokusu mým mobilem xD. Kitsune se povedlo přepnout hudbu. Tak teda jsem se pobavila.

Co se týče prostředí je to ze Staříče, kde jsme se byli projít a u jednoho rybníku kde kvetly lekníny se mi moc líbilo a tak, když jsme s Kitsune už předem plánovali jednou natáčení, ale nevyšlo to a tak teď jsme se do toho dali. Příští video snad už bude s Kitsune.

Video je dělané mnou. Docela jsem se s tím piplala a docela to i trvalo než jsem přišla na to jak, ale nakonec jsme s tím spokojená a nemohu se dočkat až budu upravovat další...

No a tak teda video:
 
 
Komentáře vítány, je tam dost chyb je to asi 6 nebo 7 pokus málem bez přestávky, bylo horko a já měla ten svetr no xD...

Takže děkuji za shlédnutí

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat