sobota 1. října 2011

Do it!

Dub i dub xD ...

/*perex*/

...dub dub dub xD
 
 
Když jsem se tak dívala tak o para para se zajímám dlouh- asi třetím rokem- ale začala jsem natáčet až teď. Kdo ví tak jedno už mám a mám i druhé para para. Bylo to točeno z důvodu prezentace do školy. Nevím co mi na to spolužáci řeknou, ale Kitsunka mi řekla, že se nemám za co stydět... co myslíte vy?
Nejsem dokonalá jako třeba Lex nebo Uxi, ale zkouším se snažit. Začala jsem se učit Shooting star. Od jednoho kluka...


Těžké?! xD Ne není, nejsem si v tom úplně jistá, ale... no... nevím nevím...

JInak se mi začali šílené líbit vlčí ocasy! A miluji to, kde je mají paralistky!
Třeba Akiu a Uxi! Chci to taky!!!! xD Jednou na něj narazím levně a koupím xD

 
Já ho chci chci a chci!
Ale viděla jsem v módě takový jakoby přehoz přes ramena, ale mi z toho zabylo divně. Přišlo mi to, jakobych skalpovala vlka. Tohle bych nosit nemohla.
A jinak dočetla jsem knížku SMEČKA.
Upřímně je úžasná. Tak dobrou knihu jsme už dlouho nečetla. Musím sehnat někde další díl! Konec mi přišel nějak ale moc drasticky utnutý a tak jak jsem nechtěla. Zůstala vlvčice s jiným vlkem než bych chtěla. To mne trochu zamrzelo. Ale upřímně je to kniha jako napsaná pro mne. Miluji vlky a co se ještě přeměňují v lidi a jsou tam dva homosexuálové. Nekecám Nev a Mason. Teda snad to píšu dobře. Je to okouzlující kniha a dokonce se může podle mne vyrovnat Darrenu Shanovi.

A už se těším na Halloween. Aúúúú xD Půjdeme za kočičky. Je to úžasné, šila jsem uši sama. Bylo a trvalo to dlouho.
A když už jsme u šatníku... mám nový svetr! S bambulkama xD Vím, ale já je mám tak ráda. Je dlouhý a bílý. Těším se na zimu. A do budoucna plánujeme tylovku. Mám už nakreslený návrh (můj první mimochodem na naše budoucí oblečení) tak jsem zvědavá. Určitě to bude šít ale podle skutečné fotky ne čmáranice v mém blogu.

Chtěla jsem si ještě teď nechat ušít černou spodničku, ale nakonec to padlo a já si mohla dovolit ten svetr, sukně mám a černou taky tak na co teda černou spodničku. A Ještě jsme v GATE viděli nádherné letní šaty! Oh... být léto tak už si je kupuji, ani nebyli moc drahé, ale momentálně není možnost si je jaksik koupit no... a pak taky tam je úžasná mikina, ale 900 za ní fakt nedám ale do budoucna si chci počkat až slevní jedno triko... je takové narůžovělé.

S hrůzou jsem zjistila, že se ze mne stává Barbie. Jsem si takhle před pár dny sedla do lavice a na sobě růžový svetr, růžové mašličky do vlasů, růžové chlupaté pouzderko, růžové pouzdro s kočkou a růžová složka. Ani byste nevěřili jak mne to pobavilo "smích".

No... chtěla bych si trochu rozšířit šatník, ale jaksik není možnost. No časem. Musím s úsměvem konstatovat, že mi poslední dobou nevadí, že nemám všechno tolik drahé a úžasné jako někteří... teď men to neštve.

No... asi budu končit. Jinak doufám, že bude natáčení další a to dost brzo a že nebudu sama...

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat