pátek 26. srpna 2011

Stávkuji...

...jak na blogu...

/*perex*/

...tak na Lookbooku.
Kdo chce tak hledejte pod mojí přezdívkou ,,Neki ver Leth" a klidně okomentujte, ale prosím slušně, moje outfity nejsou tak dobré, ale prostě jsem to já. Nechodím nijak výrazně, ale trochu odlišně ano. A navíc všechno moje oblečení je z obyčejných obchodů, vyjma spodničky, co je šita ručně a potom ještě jedna od mamky upravená, ale jinak... obyčejné obchody. Musím říci, že mne to i těší. Když najdu nějaký úžasný kousek v obyčejném obchodě a nemusím to objednávat nebo nechat šít. Dneska jsem si taky něco koupila... takovou maličkost, ale potěšilo to a hodně. Až moc... awwww -tenhle výraz nepoužívám, ale jinak to jaksik nejde.
Začínám být ulítlá na leopardí vzory... mám takovou fialovou peněženku


Omlouvám se, ale jinou její fotky nemám než když byla focená na lookbook jako doplněk a ješt mám růžové pyžamo s tímto vzorem. Je to úžasné...

No a jinak vidíte vzor mých punčoch. Jsou z tesca a moc teda nestály... jsou krásné a moc. Mám docela velkou sbírku, někdy to možná nafotím a nejen punčoch, ale i podkolenek a nadkolenek. Hodně barev... hodně vzorů... jenom bych ještě chtěla něco s kartama nebo s tím vzorkem a ještě mám jedny vyhlídnuté, takové drahší, ale jde to... už se těším!

No, co více tak říci. Trochu to tu umírá, ale to nevadí ne? *pousměje se*

Zrovna čtu digiromán... je to jakoby kriminální případ kdy dvacet stránek čtete a pak máte tříminutový klip pokračování atd. Jmenuje se to ,,Level 26" Netvor z temnot.

A jinak... jinak... Běží kriminálka... jdu se dívat, takže z tohohle už nic moc nebude... Ale nějaké doplňky sem možná dám xD


A ještě... tohle jsou moje oblíbené korále... jsou z ciziny...

A ještě teda pár doplňků do vlasů...

A moje korunka... jsem na ni hrdá, protože jsem ji našla v obyčejném hračkářství... a nestála tak moc.Já ji koupila Kitsune k Vánocům a potom ona mi ji dala taky... a ještě dostala chlupaté klapky na uši...

Ten úžasný řetízek s kočičkou... koupený v Tescu stejně jako motýlci... je i růžový, ale vyfoceného mám pouze fialového -to se někdy napraví

A na závěr ještě můj oblíbený řetízek s králíčkem a esem... byl to taky úlovek z obyčejného obchodu

No a nakonec... nakonec nic, jenom rozloučení...

Tak pár mých doplňků a teda prozatím ne více. Možná se někdy ozvu... možná... snad report ze srazu...

Neki ver Leth
 

Žádné komentáře:

Okomentovat