sobota 13. srpna 2011

No...

...o tomhle jsem uvažovala už dlouho...

/*perex*/

...ale až teď jsem se rozhodla, že ano.
Dám sem svou fotku... nemám je moc ráda, protože se mi nelíbí má postava a tak... a dosti o tom mluvím a vy ani nevíte někteří jak vypadám, takže první premiéra... obličej ale zatím nečekejte...
 

No, tak... tak... na téhle fotce mám šaty- půjčené od Kitsune- co tak vím, já žádné šaty nemám jako sportovní ano, ale jinak... všechny co jsem doposud měla jsou od Kitsu. A nepřemýšlím, že bych je nějak začala nosit. Mám pocit, že ke mne se nehodí. Teď jsem si tyto modré a ještě jedny černé půjčila, ale kdo ví, jestli si je vezmu.

No, nedávno- je tomu pár dnů- jsem podstoupila menší změnu vzhledu. Kvůli srazu... ano pokud se nic nestane, půjdeme na náš první sraz... jsem trochu rozrušená, takové věci snáším divně... no.. nevím...

Ale těším se. Kdo ví, jak to dopadne. Jinak jsem se začala i více líčit. Kdo ví, co se stane... no... možná to přeháním, ale je to tak... cítím se trochu jako Risuki. Teda se podobně líčím... u něj přefaruji dvojbarevné stíny nebo tak... mluvím zmateně. Asi budu končit, každopádně... moje fotka bez tváře má název Hate i ten outfit.

Tak... zatím

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat