úterý 9. srpna 2011

Jak je na tom Kami?

Jak na tom je s tou nohou?



...mnohem lépe. Chudáček můj malý už i na ni stoupá! Snad už se to nezhorší. Ještě stále jem velmi opatrná a každou jeho změnu chování vnímám jako předzvěst něčeho... něčeho hrozného, ale ukazuje se, že je jenom unavený. Dost mi teď spí. Ještě jak onu nohu nepoužíval, tak jsem mu na dno klece sestavila hnízdo ze sena a vaty a vzhledem k tomu, že mu není ani 1 rok, stále si asi pamatuje na bezpečí a na maminku, protože mi tam rád sedával. Nyní se mu podstrojuje, dostává toho hodně, ale ani na Lilču se nezapomíná... Šiška moje mála... je doma a Kami je se mnou u Kitsune ať jej mám pod dozorem, Lilču by mi už její rodiče nedovolili. To by bylo moc, sami mají králíka.

A jinak, jak se to stalo, kdo neví. Byla jsem v kuchyni puštěného Kamiho, Lilča byla zavřená v kleci. Na chvíli jsem odešla a slyšela jsem zoufalé pískání Kamiho. Prvně jsem ho neviděla, ale pak... když mi došlo, že je u Lilči v klei otevřela jsem ji střechu klece, odehnala ji a Kami vyletěl. Byla jsem sama doma a tekla mu dost krev. Obvolala jsem babičku a mamku a mamk nakonec přijela. Nic takového už zažít nechci. Pokud bude mít následky, budu si to vyčítat, ale zatím se snaží.

Lilče nic za zlé nemám, měla jsem si asi dávat větší pozor. Každopádně Kami neztratil chuť do žvota a společnost Kitsunina kanárka Hizakiho mu jenom pomáhá, co jsem si všimla. Tak teda, to bude vše, snad bude v pořádku.

A na závěr fotky

Kami pospává

A ještě Kami s Hizakim v kleci... možná je uvidíte xD

Žádné komentáře:

Okomentovat