středa 17. srpna 2011

Para para a tak

Nudím se a opět jsem začala...

/*perex*/.


....tančit para para.

Netancovala jsem dlouho a teď... teď se mi opět vrátila ta chuť.

Možná se dokopu to i jednou natočit. Ale k tomu je to asi daleko. Ale začíná to pěkně. Momentálně jdu trochu na Trapara a Techpara.

Tak možná ukázka toho co ,,umím" xD





(Sandstorm mi příjde asi nejnáročnější na výdrž... jelikož ruce jsou dost namáhány a musím říci, ještě se mi nepovedlo více jak třikráte vydržet po celou dobu)

(Tohle byla videa od Lex- pár jich- a teď Uxi)





(Slayers neboli Lina postrach banditů bylo moje oblíbené anime)



(občas mi dělá problém refrém xD)



(Tohle bylo zkráceně od UXI -ano opět jich umím více- a teď pár od ostatních)



(Tohle para para jsem se učila asi nejdéle)



(od Hinoi team umím Night of fire a IKE IKE)

No, to by mohlo stačit, zkráceně prostě hlavně Lex a Uxi...

A teď co se chci naučit a což mi asi dost zabere čas xD ale to je výzva ne?

Od Lex:





Od UXI:



(většinu z tohoto mixu hlavně to poslední)




(To tak asi vše... no tak ve zkratce a ať tady blog neumírá)

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat