úterý 9. srpna 2011

Hate?

Maybe...

/*perex*/

Nenávist? Možná.

Tato dvě anglická slova mám napsané na nehtech. Dost jsem se s tím piplala, ale jsem spokojená. Dokládám teda malou fotku
 
Po dlouhé době se mi něco povedlo.

Jak někdo ví, jsem momentálně do 12 u Kitsune, jelikož naši jsou věčně pryč a babi, děda a sestra na dovolené.

Tohle je jenom takový krátký seznam ať víte, že žiji....

Jinak je mi momentálně špatně, protože se přejídám i když nechci. Snad nikdy neskončím jako bulimička. Anorektička ne, to já neumím, ale mívám záchvaty žravosti *povzdech* ale neumím jen tak si vyvolat pocit dávivoti a dostat to ze sebe ven. A ani nechci, ale poslední dobou je mi stále špatně. Co si pamatuji, v časopise mi vyšlo, že mám na ni náběh... no to je fuk, tk tea krátký seznam, pak se jdeme dívat na Partičku.

A od Akatsuki team CZ
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat