středa 20. července 2011

Taková dopolední zábava...

...kterou bych od sebe jen tak nečekala...

/*perex*/
...dívala jsem se na film.

Vím, není to nic neobvyklého, ale dívat se na Harryho Pottera Relikvie Smrti 1. část je u mne divné. Nu což, sestra má jít na to do kina jako na druhou část, ale neviděla jedničku a tak si ji pustila. Já jsem však napřed. Už mám i druhou část na DVD přeloženou do češtiny i s dabingem. Sice to dabovali myslím poláci, ale je to česky. No, tak se na to možná podívám, možná za chvíli.

Jinak jsem se dívala ještě na film ,,Poslední Jednorožec" a na ,,Yu-gi-oh! Pyramida Světla" bylo to pěkné a zajímavé. Nic asi se půjdu na něco dívat možná na Partičku xD tu improvizační show xD.


Kdo chce odkazy na filmy jsou:

A kdo ví, co si pustím potom, každopádně jsem až moc zaneprázdněna, abych něco dávala, přidávala a tak. Lítám poi venku nebo se dívám na filmy a na články není prostě čas. Navíc jsem si na táboře trochu narazila ruku, sice už je to pryč, ale bolelo to. Mám na nohou plno modřin a v Tescu jsme si koupili nové šedofialové punčochy.

Nic budu končit a tak si to tu užijte. Pokud se někdo moc nudí, tak u Durcenwe najdete plno povídek a příběhů k přečtení, nadále pak jsou tu knihy, třeba od Darrena Shana nová trilogie začínající dílem ,,Procesí Mrtvých" nebo tak nějak. Nejsem si jistá a pak ,,Straka v zemi..." nevím názav země....

Nic končím už vážně tak zatím.

Neki ver Leth


A nakonec malá veverka... asi jsem si ji dosti oblíbila xD

Žádné komentáře:

Okomentovat