čtvrtek 21. července 2011

Ani dneska to nevidím...

...na inteligentní články...

/*perex*/
...jsem příliš oblbnutá Kamijovým hlasem.
Ano, Versailles mi tady hraje už delší dobu a jaksik nejsem schopná to přepnout.

Včera jsme byli s Kitsune v GATE a já si koupila nové boty. Kitsune má podobné... jsou páskované a vypadají, jakoby to byli zambadážované nohy... třeba když si vezmete černé ponožky či podkolenka, vypadá to, jakobyste šli na boso.

Hledali jsme je tam dosti dlouho, protože jsme je jenom viděli v hnědé a černé nikde, ale pak jsme je našli... byly poslední dva páry a bylo štěstí, že letní boty mívám 39 ne 40 jako ostatní. A tak mám tedy nové boty...
 

No, mi se líbí.

Pak jsme se šli dívat na Harryho Pottera. Relikvie smrti 1.část. Já už to viděla podruhé. Je to zajímavé, ale neberu to nijak vážně, musím říci ale, že ten film má dobré efekty a tak. Co se mi nejvíce líbí jsou ti draci a ta dvojčata Fred a Jord. Myslím, že se tak jmenují. A Kitsune prohlásila, že Kamijo a Voldemort mají něco společného. Já hned narážela na ten hadí nos xD, ale pak jsme se shodli, že za to mohou ty oči.
 
No... Stále si navíc pouštím Philiu... a nemohu si pomoci, Kamijovi pohyby se mi občas líbí, ale připomínají mi i padlého anděla? Chvílemi mi příjde, jakoby trpěl, jakoby potřeboval pomoci... snad se to dá přirovnat i k Jasminovi, jestli na něj při písních myslí? Co myslíte vy...

Občas mi příjde, že se má každou chvíli rozbrečet a klesnout na zem i když to není pravda... Zkrátka u mne vyprchal ten dojem upíra, na kterého nikdo nesáhne, teď je to takový ten anděl nebo démon, který se nedopatřením dostal do lidského světa a neví jak dál a ve svém těle umírá. Kdo ví, chvílemi mi zkrátka příjde až moc zranitelný a ne tak hrozivý. Když si k tomu vzpomenu na Jasmina YOU je mi jej hodně líto, to co si musel zažít, stejně jako Yoshikiho.

Kitsune říkala, že Taiji spáchal sebevraždu. Začínám se bát... Yoshiki- 1.sebevrežda Jeho otec
2.sebevražda hide
3.sebevražda Taiji

Mám pocit, že toho brzy na něj bude moc.

Na FB je pro něj tolik zpráv, že se nemohu dopracovat k té první oznámení o Taijiho smrti... prý si sáhl na život a nakonec v nemocnici zemřel po celou dobu byl prý v kómatu. Co jsem si tak na FB Yoshikiho přečetla bylo, že musí být silný a pak poslední jeho zatím zpráva je SHOW MUST GO ON nebo-li šou musí jít dál. Je mi to líto hodně... Taiji mne nijak moc nezaujal, ale je ho škoda... všech j-rockerů... a první Yoshikiho zpráva byla Život není lehký...

No co více říci... je to smutné, ale život musí jít dál... Jde vidět, že Yoshiki se snaží být silný, doufám, že se moc netrápí.

Jinak tedy jdu dál poslouchat Versailles..

R.I.P. TAIJI!!

Myslíme na tebe pouze v dobrém, snad je ti teď lépe...


Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat