pondělí 18. července 2011

Návrat!!!!!

Návrat z Horní Lomné...

/*perex*/
...z tábora, který snad nemohl být úžasnější. Letos jsem měla mnohem blíže k ostatním a pobavili jsme se. Dva kluci tam ze sebe dělali Gaye, další holka nám hrála klauna a celkově to bylo úžasné.

Vyzkoušeli jsme si i Aquazorbing (myslí, že se to tak píše) je to takové ta velké koule jak jste v ní, akoráte, že je na vodě. Nadále jsme byli na trampolínách a skákala jsem salta, stále je ještě umím.

Před chvílí jsem zapla Notebook a dívám se, kolik věcí už přibylo *povzdech* tak je to vždy, dokonce i u Durcenwe byly další dva díly povídky ,,Vyvrhel". Moje první reakce byla: ,,Sakra, kdy to zase přečtu!" Ale začala jsem číst první díl a už mám oba přečtené a očekávám další, protože dějství tam je úžasné. Sice jsem -stejně jako všichni ostatní- čekala více, ale co no... i tohle je kouzelné a snad ten úryvek a onen čin si vychutnávám zplna a neberu to jen jako přirozenou součást něčeho většího. Uvažuji co půjdu dělat dál, ale vidím to tak, že si pustím nějaký film a počkám na Kitsune, než se připojí.

FEMALE
Takovou přezdívku jsme dali s Kitsune jednomu klukovi... hádejte proč? xD

xD

Taková naše žena. Holka...

Později možná fotky... Zatím se loučím a až se dokopu, budou tu snad ty slibované články...

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat