neděle 31. července 2011

Donutila mne D xD

Děkujte slavné D...

/*perex*/

...to ona mne dnes donutila napsat článek i když čistě jenom můj deníček, který je však plný J-rocku.

No, tak první ten j-rock a pak bych mohla dát něco se mnou ne? Něco z mých zážitků. Takže takový mix věcí, ta první mne pobavila nejvíce, takže Gackt se setká s policií... nejenom Gackt, ale i celý Gacktjob - už jsem se je pomalu naučila rozeznávat- no tak prosím... pobavte se xD

A mimochodem... Gacktova angličtina je skvělá...
 

Pak D narážela na podobnost Kayi a Kaoru... no dobře možná trochu, ale Kaya... to je něco jiného! Kozla zahradníka mi z něj nikdo dělat nebude... i když komická představa Kaora s tou bradkou namalovaného jako Kayu a v sukni... dobře no... a když už jsme u Kayi tak jedna, dvě... pár foteček?

Líbí se mi Kaya v tomto kostýmu... obdivuji jej jak v tom vůbec může chodit...


Jedna taková menší, ale krásná


A tady jak dělal modelku pro Baby a Alice and the pirates




Miluji jeho výrazy a jeho oblečení a tak... jednou mi Kitsune řekla, že na jedné fotce se tvářím jako on... tu fotku jsme nikde nezveřejnila.

A od Kayi k Shaurovi (stále si myslím, že je to prostě Juka)

Asi hodně rád rybaří



A nakonec Versailles... takové milé... kdo by se na Teru mohl zlobit a jak umí pěkně kreslit xD To za tím obrazem je myslím Masashi xD


No a teď k nudnějším věcem.

Jak někteří víte, založila jsem si lookbook. Je to zvláštní, ale baví mne to. Fotit, upravovat atd. Už tam mám docela dost outfitů a i připravené na zveřejnění. Celkově začínáme se s Kitsune zapojovat více do komunity. Je to zvláštní, Kitsune o tom neví, ale možná půjdeme na předškolní sraz v Ostravě co bude.
Dnešní dny jsou zaměřené na má zvířátka. Kami je zraněný, jelikož Lilča si jej stáhla do klece a kousla jej nbo škrábla nebo co se stalo, každopádně má zraněnou nožku. Snad to bude v pořádku, ale momentálně se věnuji hodně jim. Jak Kamimu tak i Lilince.
Navíc dokupujeme různé věci, třeba dneska si snad pojedeme pro řetízek s kočičkou. Je krásný a nemohu se dočkat až jej budu mít. Navíc se snažím konečně dělat něco se svými vlasy. Více se česat nebo tak. Ne přímo tupírovat, sice jeden outfit je šílený a moje vlasy natupírované jsou, ale to bylo jenom jednou.
Předevčírem, kdy jsme původně jeli pro ten přívěšek se stala bouračka a my nemohli dál jet. Museli jsme přestoupit a jít následně na autobus. Nebyl to pěkný pohled hlavně na toho zraněného spolujezdce. Mám video, ale už potom jak jsme jeli kolem v autobuse, ovšem asi skončí na FB a nikam jinam jej dávat nebudu. Bylo to zvláštní a divné.
Navíc babička s dědou a ségrou jedou do Řecka na 12 dní a já musím jít buď na barák -kde ještě není internet- a nebo skončím u Kitsune uvidí se, tak jako tak se však nedivte, že se neozvu.
Pro dnešek bych to zakončila a vidím to na poslouchání písniček, domluvy s Kitsune co si oblečem a jsem koupit ten řetízek...

A nakonec ještě jeden obrázeček... nevím něčím mne zaujal ne tím co si myslíte, ale něčím jiným


Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat