neděle 31. července 2011

Gackt Episode 0

Když jsem o tomhle slyšela...


...nadšená jsme moc nebyla. Popravdě neuměla jsme si představit písničku od Vokaloidů, když ji zazpívá Gackt. Ale... Gackt opět nezklamal. Miluji jeho hlas už od počátku. Sice teď prožívám mánii Versailles Masquerade (stále neví jestli to píše dobře) a Lc5, ale na Gackta opět přišlo. Vrátím se snad i do dob Malice Mizer... chybí mi občas ty písně. No, u PV je to... nezvyklé. Ano, vím, Gackt rád zkouší nové věci a nejen se svými vlasy jak vidno -naráží na současný vzhled- ale i v tomto PV. Miluji ten obraz, kdy je probodnut katanou a nebo jak zavírá oči. Mám úchylku na oči, jak se pomalu zavřou. Ani tam moc krve není. I ta dívka tam svým způsobem jde... no tak teda PV


A ještě Paranoid doll v jeho podání... co jsem ale slyšela v podáni Gakupa je to podobné, ale není to tak čisté, prostě miluji Gacktův hlas.

 
Dávám to později, jelikož jsem si založila Lookbook a bylo trochu no... těžké se tomu nevěnovat a našla jsme jednu krásnou stránku s povádkami na určitý no... film... nebudu se tady k tomu více vyjadřovat. Každý asi ví, že blog.cz změnil vkládání videí a stará vida možná nejedou a Kitsune ani ta nová... kdo ví.

No uvidí se v dalším článku někdy atd... xD

Už mluvím nesmysly... tak...

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat