čtvrtek 9. června 2011

Den kdy vypadly pojistky...

Bylo 8:02...

/*perex*/

...když nám vypadly pojistky ve škole. Zrovna jsem si začala psát s Kitsune. Poslední dobou máme s PC ve škole problémy. Ale co, dostala jsem se na net a před chvíli se to povedlo zprovoznit.

Ale k jiným dnům. Kitsunina Emilka je hodně akční králík. V pátek jí bude 5 týdnů. Už se těším až trošku vyroste.

Dneska máme poslední volleyball, ale rozlučka bude až v sobotu u naší trenérky. Budeme opékat špekáčky. Těším se. Naší trenérce jsme koupili plyšové kuře a bonbóny ,,skitless". Vždycky nám je kradla. A teď bude mít s¨voje vlastní.

Dnešní den je stejně tak trochu zabitý. Nedávno jsem četla povídku 6.část Vyvrhel. Durcenwe je skvělá spisovatelka.

Sama jsem začala psát do mého zápiskového sešitu kratší povídku na téma: ,,Televize ve výtahu".
Nic budu asi končit, dneska je docela škaredě venku, ale je to příjemná změna. Vážně... než to otravné horko při kterém mi bývá blbě.

Proč tento obrázek? Protože chci naštvat Kitsune xD Je to její výtvor na tabletu a mi se moc líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat