neděle 5. června 2011

Jak dlouho už jsem neletěla vzduchem...

...byť připoutána pásy...

/*perex*/
 
...nebo pevně se držela.

Dnešní den nebyl jako každý jiný. Byl výkend a my se s Kitsune opět viděli, ale dneska se k nám přidala i Ruměnka. Musím říci, že jsem se i trochu bála, jak mi odepisovala v kolik přijede, že najednou napíše: ,,Já nemohu přijet."
Ale nakonec se vše vydařilo. Šli jsme první na kolotoče.

Taková ta houpací loď byla naše první zastávka. Bylo to zvláštní, se jen tak držet, jelikož žádné zabezpečení tam nebylo. Občas, jak to se mnou cuklo, mi bylo až nepříjemně, ale byl to krásný zážitek. Potom jsme šli na takovou tu lavici ,,Samba" se jí myslím říká.Ruměnce první moc dobře nebylo, ale já jsem na ni zvyklá a ráda na takovém kolotoči jezdím.

Když jízda skončila, šli jsme se ke Kitsune napít. Při té příležitosti jsme si pohráli s Emilkou-jejím novým králíčkem- a následně omrkli net a dělali blbosti. Později jsme se opět vydali na kolotoče a šli tentokráte jenom na tu lavici. Ruměnka tam chtěla jít a my jí to s radostí dopřáli. Následovalo procházení stánků na pouti.

Pak jsme se odebrali k mojí babičce a koukli se na Loveless díl 9, 10 a 11. A i na pár videí a tranvestitu Lizu. Smáli jsme se blbostem na internetu, povídali jsme si. Já se ohromně bavila.

Následně jsme šli Ruměnku doprovodit na tramvaj, ale ta jela až za delší dobu, tudíž jsme se prošli pěšky k Tescu, kde nastoupila a zamířila domů. Po cestě nám ještě řekla, že to nebylo úplně podle jejích představ, ale jinak to bylo dobré, což mne těší, protože já si to šíleně užila.

S Kitsune jsme šli do Tesca vybrat něco pro naší trenérku na příští výkend. Volejbal má u ní rozlučku a my jí chceme něco dát, jelikož na rok odjíždí do Skotska. Což je velká škoda, ale přejeme jí to. Nakonec jsme nic moc nevybrali a koupili si bílou čokoládu s lentilkama a zapadli do hračkářství. Vždy nás uchvátí ty figurky zvířat a podobně, hledáme v nich naše postavy a j-rockery.

Poté jsme pěšky došli domů, povídali si o dnešku -schodli jsme se na tom, že to bylo úžasné- a pak se rozešli každá svou cestou domů. Ona se ještě na ICQ nepřipojila a Ruměnka pravděpodobně už bude doma buď vykládat babičce a dědovi co zažila a nebo večeří a nebo ještě jede.

Nakonec sem vložím jedno video. Všichni ví, že nesnáším Rytmuse a jeho písničku ,,Čo ti jebe" A holky našly parodii na tuto písničku. Slíbila jsem, že to sem dám tak tady to je:

1.RYTMAŠ- Čo ti jede
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat