úterý 11. ledna 2011

Rvačka aneb jedem MHD

Už dlouho tu nebyl zápis z mého deníčku, které nejsopu podstatné, ale já ráda o nich píšu.
Dneska jsme měli psát písemku a taky že psali. A já nevěděla málem nic, ale prolezla jsme s horší jedničkou, ale prolezla. Pak matematika a tam mi také vše perfektně vyšlo a pak dějepis to uvidím. Ve škole jsem měla i veverku co jsem dostala od Kitsune k Vánocům, však ¨nějaké fotky vám sem později dám. Mám i krásný řetízek co stále nosím.

Ve volejbale si nás stále plete trenérka xD. Ale to co na ni chystáme bude podlé, chci Kitsune natočit vlasy, protože hlavní rozdíl je v tom, že já je mám vlnité a ona rovné. Ale o tom snad někdy jindy.

Dnešek byl docela šílený. Češtinu jsme s klukama strávili tím, že jsme po sobě házeli ve vyučivání mokrou hadru. Ruměnka byla dneska v sukni teda takové šaty co nosí jako sukni. Až to budem ít gumu bude to zajisté lepší. Stále mám co vytýkat, co bych vylepšila, ale je to její věc. Ona si na to časem příjde *vzpomíná na kodomu*.

A teď k nadpisu:

MHD- městská hromadná doprava. Zjistila jsme, že nevím jak se která zastávka jmenuje a kolik je mezi tou a tou zastávek. Doprovázela jsme sestru do tanečních i s Kitsune a docela to byla sranda. Zapli jsme si i navigaci se kterou jsme se houbelec dostali xD. A následně jsme šli k nám. Dodělali jsme referát pro naší učitelku o J-rocku ještě úvod a Kitsune mi zpracuje Manu co se jí smazal xD. Ano, ano kdo ví co se zase stalo xD. Pak jsem si přežehlila vlasy, Kitsune mne učesala. Nadále jsme se nudili a strhlo se to trochu ve rvačku xD. Mám doškrábanou ruku, ale stálo to za to. Takže jak to vypadá Psycho Paradise se pomalu vzpamatoval a už ožil.

Zítra máme opět sloh... jsem zvědavá jaké téma dostaneme na kontrolní slohovou práci...

A tady moje ruka...

Nedávno tak asi týden to bude jsme si prohlíželi staré fotky ze ZOO a tak... bylo to dosti divné ten pocit a fotky kdy jsme začínali se svým stylem... Je to zvláštní je toho tolik!

A snad už bych měla končit. Ještě přidám jeden obrázek Shinyi a jeho čivavy co mne docela dostal:

Žádné komentáře:

Okomentovat