čtvrtek 13. ledna 2011

Pusa, tábor aneb tvořivost mého ducha

Rozhodla jsem se, že zveřejním jednu z mých kreseb. Je to nákres Risukiho, když se vrátí z ,,tábora" kde jej mučili a ubližovali.

Ale prvně bych mohla ukázat kousek těla naší kamarádky Ruměnky:
 

Bylo to foceno dnes dvě fotky, ze kterých jsme si ořízly její rty a takto je daly. Snad proti tomu nebude nic mít...

Konečně jsem dodělala referát pro učitelku do hudební výchovy o J-rocku a jeho základních a zajímavých skupinách. Snad vám jej zde postupně budu zveřejňovat ať to tu trochu žije.
Další projekt měl název Vila Tugendhat co jsem měla do zeměpisu s jedním klukem od nás ze třídy. Také dnes dodělán fotky nejsou nechce se mi fotit snad pro některé které by to zajímalo jindy.

Psala jsem sloh na téma: Ososbnost, jenž mne nejvíce ovlivnila a útvar: Charakteristika. Psala jsem o Kitsune v mých počátcích a má to v sešitě cca 7 stránek.

A nyní již vyfocená kresba Risukiho:
 
 Zblízka:
 
A opět z dálky


Nejsem nějaká úžasná kreslířka, ale s tímto jsem velmi spokojená...

Žádné komentáře:

Okomentovat