středa 8. prosince 2010

Když mne brali za vojáka aneb trochu mrtvo

Nadpis vám asi hodně dá viďte?


Ale to je vedlejší.
V posledních pár dnech bylo mrtvo a to z důvodu, že nemám náladu psát. Nebudu se omlouvat prostě kdo mne zná už ví, že já taková jsem. Včera jsem byla na Jarmarku u nás ve škole podívat se na sestru. V pondělí jsem hráli divadlo pro malé děti. Teda dělali jsme s Kitsune oponu a pouštěli hudbu a trošku překopali choreografii tanečnicím z aerobiku. Všechno šlo skvěle, až na to, že při přestavování pódia ze zámku na chaloupku a naopak nám jednou spadla židle a trochu více to udělalo rámus. Opět jsme byli stejně oblečené a lidi to zase udivilo. A čert se nás ptal, proč máme na krku rolničky. Co na to říct? Už asi nic.

Dneska naše škola nestávkuje. Ani ředitelské volno nikdy nedostaneme ani tu stávku nemáme. Kitsune ji má a tak mi příjde naproti před školu. Těžko říct co budeme dělat pak, asi se projdeme.

Zítra jdeme do Volleyballu jako vždy, akoráte se stavíme ještě pro zelený kabát Kitsune. Budeme mít opět něco stejného. V neděli si koupila podobné boty jako mám já, jenom elegantnější. Vlastně celkově ona je elegantnější než já, nevím čím to je asi její přirozeností.

V sobotu to vypadá, že se konečně sejdeme i s Ruměnkou. Zasvětíme ji trochu do základů J-rocku a stylů které se v něm používají. Má v tom trochu guláš abych pravdu řekla, ale to každý začátečník.

Kuba mi hledá filmy a bude mi dělat k nim opět titulky takže budu mít originálku s titulkama. První dva filmy budou Soundtrack a druhý pokud je to ten správný název a pokud jsem se do toho nezapletla -hold anglicky zas tak dobře neumím- Cr X japan nebo tak nějak.

Já budu pomalu vyrážet do školy co se dá dělat, tak snad někdy zanedlouho a mohla bych sem konečně něco inteligentního přidat.

Žádné komentáře:

Okomentovat