sobota 27. listopadu 2010

Chlupy za ušima aneb skrat

Mám skrat.

Skrat v myšlení poslední dobou a hlavně dnes.

Odpočívají téměř všichni. I já jsem unavená. Za chvíli půjdeme na kuželky i s Kitsune a docela se i těším.
V pondělí mám na 7 a bohužel kvůli tomu, že jdu na olympiádu z češtiny.. Nedělá mi to moc problém byla jsem i minulý rok a pamatuji si, že nejvíce bodů jsem měla asi za slohovku. Vážně moje lsohová práce a to to mělo obyčejné téma. Psala jsem o tom, jak jsme byli v cukrárně a o tématu našeho rozhovoru a i z toho, co se stává běžně se mi povedlo udělat velký příběh.

Přiznám  se, že za sníh jsem ráda a doufám, že na Vánoce bude sněžit. Chtěla bych bílé Vánoce. Na Vánoce nebudu pro teď držet půst. Minule jsem to chtěla pouze zkusit, zda-li bych vydržela a vydržela. Letos bychom šli dopoledne s Kitsune ven a na oběd malý bychom si něco malého dali. A ten den bychom si dali i dárky a já se přiznám, že už pro KKitsune dárky mám. Ráda bych to někomu řekla, či někde napsala, ale nemohu ona by to vykoumala xD. Docela ji to štve, že já už to mám i koupené a ona nemá-podle toho co říká- ani nápad. Dneska jsme byli kupovat mamce s babičkou dárek. Vybrali jsme....ale proč bych to měla říkat.

Každou chvíli by sem měla dorazit Kitsune, aby pak s námi šla na kuželky a měla by mi donést boty s bílou podrážkou nebo světlou podrážkou. Ano ta pravidla mne občas štvou. Jenom doufám, že těma koulema něco narozbii. Miluji jejich barvy. Jsou krásné! Ano kde kdo by si ťukal na hlavu ale já mám pro tohle slabost. Kde kdo se diví nad mým šatníkem. Mám tam oblečení téměř jako puberťačka a pak i hezké věci a chci si koupit takové ty síťované piunčochy nějaké pěkné barvy a nosit to pod zajímavé sukně. A chce maskáčovou bundu. Ale kdo ví zda-li se mi to splní. Ještě bych chtěla nějaké zajímavé rukavice. Čepici a šálu mám ručně ušitou. Dneska jsem dokonce vytáhla už i klapky na uši. Černé chlupaté... byly i jiné barvy- růžové, bílé, modré a dál se přiznám nevím a já potřebovaa černé a Kitsune má ty samé. Samozřejmně se mi líbili i jiné barvy, ale černé a bílé už téměř nejsou vlastně myslím, že bílé už nejsou vůbec.

Tak já budu pomalu končit bolí mne ruce je mi trošku zima a dívám se na repete Česko Slovensko má talent. A hele už mi to začíná a já napsala článek za reklamu. Ty musí být dlouhé.

Žádné komentáře:

Okomentovat