neděle 14. listopadu 2010

Sluha aneb pud sebezáchovy

Bohužel, jak už tomu bývá nejsou jen ti co se vážně zajímají o j-rock.
 
Chodím na školu a tam o třídu níž je jedna dívka, Rumi si říká a já už o ni psala, ale poslední dobou jsme se moc neviděli a co se za tu dobu stalo mne až zařáži.
Sestavila si za pomocí babičky cosplay sluhy. Já sama chodím nakupovat pouze s babičkou teda nejraději s ní, jelikož má dobré rady a vždym i pomůže. To by ovšem nebylo tak žhavé, ale ona začala tvrdit, jak nemiluje Kamija. Docela se až bojím, že s ní budu spojována. Ne nevadí mi se s ní bavit, ale v jejich záchvatech kdy všechno vytrubuje do světa mne s ní děcka spojují. Nevadí mi to jsme flegmatická, ale ona je stále otaku, i když se už pomalu do harajuku údajně dostává, ale co na tom je pravdy vážně nevím. Docela se bojím ,že budu velmi velmi s ní spojována. Chci se s ní bavit to ano, ale poslední dny je divná. Snaží se až moc se měnit a přitom stále se ohlíží na ostatní.

Nedávno prý si hrála na sluhu a jeden kluk si ji prý připínal na obojek pro psy. No nechci nic říkat, ale to jak se snaží aby byla ponižována je vážně moc. Nepříjde mi najednou tolik jako sluha, ale jako kus obyčejného hadru. Vím, že kdysi se zacházelo s nimi i hůř, ale v dneštní době by to mělo býti umírněnější. Začínám se trochu bát, že něco bude chtít po mne. Snažila jsem se ji pomoci, ale vzdala jsem to. Už ji ani moc nebudu radit, nebo spíše řeknu svůj názor, ale více... více dělat nemohu. Bohužel, neposlouchá mne a já nemám potřebu ji pomáhat a stále opravovat. Ona se moc změnit nechce i když říká že chce, mluví že je jiná, ale pouze se obléká jinak a jinak... chová se jako kde jaký puberťák. To i já, ale prostě uvažuji jinak, ale ona... ona je prostě ten puberŤák.

Jinak všimli jste is někdo, že zfilmovali knihy Darrena Shana? Mám z toho strach a to velký. Je to hrůza ty ukázky a už to mělo premiéru na slovensku a brzy asi i u nás. Bojím se, že na to to vrhne špatné světlo. Mám pocit, že s sebou jednoho dne vážně švihnu o zem. Bude to jen další film, se kterým tě hned všichni budou spojovat. Nejvíce mne děsí jak bude vypadat Mika ver Leth. Ano od něj mám odvozené příjmení, ale já se vážně bojím. Snad bych prodbnešek se mohla uklidnit, zase tu na pár dní bude mrtvo.

Jenom si ještě postěžuji na moji malou paměŤovku v mobilu. Mám pocit že ji něčím nakopnu jednou xD.

Žádné komentáře:

Okomentovat