pondělí 15. listopadu 2010

Rok jsme čekali aneb co takhle už jít?

Nadpis vám možná do hlavy nejde, ale mi ano. Velmi sedí.


S Kitsune jsme se o tom bavili včera. A o čem? O tom, že půjdeme na náš první sraz. Kde kdo by řekl: ,,Proč jste čekali celý rok?"

A má odpověď by byla, že jsme se cítili moc malé. Ne netroufala jsem si jít na sraz- i když se v bezprostřední blízkosti konal- jelikož jsme byla hodně malá. Kitsune si možná lolitky a možná i někdo z kuminity pamatuje. Začínala se zajímat o lolitu a chtěla jít i na sraz, ale nakonec nešla. Ustoupila do ústraní a jen dále sledovala co se děje, jako já.

Kitsune si u Haru nechala smazat i profil, já tam nikdy nebyla, ale nějak po Vánocích bychom se chtěli přidat a příležitostně jít i na sraz. Trochu se bojíme ot ano, protože to bude poprvé. Čekali jsme dlouho, sice nás to možná i lákalo, ale prostě jsem si netroufala. Byla jsem takový jak se říká zajíc a stejně tak i Kitsune. Začátečníci, co by si mohly utrousit ostudu. Sice si myslím, že většina z komunity jsou již zvyklý, ale přece jen, nechci být další na obtíž pokud teda někdo je.

Stále nejsme pevně rozhodnuté, ale chtěli bychom. První sraz bych chtěla někde blízko, ať případně můžeme kdykoliv odejít. Téměř nikdo takto mne nezná z komunity a Kitsune říká, že na ni také asi zapoměli. I jsme se takto bavili, že ona tam fotky měla, ale já ne. Takže asi neví nikdo kdo mne nezná jak vypadám, ale budiž. Nerada se totiž fotím a asi počkám až budu mít ostříhané vlasy a možná jinou barvu, než půjdeme.
Kitsune mi říkala, že by ráda poznala osobně Durwence, ale první bychom radši poznaly Haru, zvláště proto, že chceme tak trochu zjistit jak to chodí.

TeĎ bych trochu zavzpomínala na čtvrtek. Chodíme do volleyballu. A naše trenárka si nás pořád plete. Mluví o mne a přitom Kitsune oslovuje jménem a naopak. Děláme jim trochu naschvály tím, že chodíme podobně oblíkané. Právě v sobotu jsme dřepěli u mekáče a i když většinu z toho co tam nabízejí nejíme, tak jsme si dali hranolky na zahřátí a jedna z hráček nás viděla. Docela jsme se i museli smát.

Tohle bylo tak ve zkratce vše co jsem chtěla.

Žádné komentáře:

Okomentovat