úterý 23. listopadu 2010

Surové železo asi nebude nejlepší na zuby aneb přetrhnutá struna

Přetrhnutá struna...




...ve mne. Trochu si připadám jako ,,Gackt", ale ne Gackt jako takový ale Gackt se jmenuje moje kytara. Možná ta posedlost jak by někdo řekl zachází daleko, ale já si vždy vše pojmenovávám a něco prostě no... prostě se mi ta jména líbí. Asi musí když můj mobil se jmenuje Ruki a batoh Asagi. Dneska jsme ve škole měli cimbálovku. Klasické vánoční koledy, písnička od Snowborďáků -neví jak se jmenuje- a nakonec Kabáty. to mne docela dostalo. I když jsem zastánkyný VK hudby to neznamená, že neposlouchám nic jiného. Třeba se mi toto zalíbilo a velmi. Takovou tu drsnější hudbu ale i jemnější. Hodně lidí se diví, kolik žánrů mám ráda a že se nesoustředím pouze na ten jeden nebo na tři čtyři. I když některé žánry nemusím, třeba písnička v tom stylu se mi může zalíbit. Dokonce se mi zalíbila i písnička od Xindla X a té Olgy *má hroznou paměť na jména a je i líná se na to kouknout* Láska v housce. Líbí se mi i klip, který takto pomlouvá Mc Donald, ale o tom už jsem myslím psala. Já osobně jsem v Mc ,,káči" vybíravá jediné co tak sním jsou hranolky, kuřecí kousky, cheeseburger a jinak taštičku v zimě a jejich zmrzlinky v létě.
K nadpisu se váže pojem Surové železo a to je učivo, které se učím do školy i když se mi nijak moc nechce. Navíc ani do Zeměpisu nemám sešit a to píšeme. Kluci mi jej vzali a já jsem bez něj no nevadí. Dneska jsem šla babičce pro knížky k nám do knihovny a narazila jsem na knihu od Anthony Horowitz  s názvem HORORY NA DOBROU NOC. Viděla jsem ji tehdá v knihkupectví s Kitsune a jsem ráda že jsem na ni takto narazila. Mám ráda tyhle knihy seskládané z povídek, ale zrovna čtu jinou jmenuje se Luko tajemství vlkodlaků. Je to psíše taková pohádka, ale i ty mám ráda.

A teď docela radikální skok od knih k seriálům. Jaký máte rádi vy? Já mám ráda kriminálky xD, Kobru 11 a dneska mi takto hrál i doktor House. Mám ráda jak se až nepředvídatelně chová a jak se chová i k pacientům. Těžko říci proč, ale mi se to zalíbilo. Těžko říci co se v něm skrývá. O psychologii některých postav v seriálech a jejich chování bych mohla psát hodiny, ale na to moc nemám čas. Možná mi sem zase příjde sednout mamka a hrát na kytaru. Učí mne. Když už jsme u t¨é hudby, chtěla bych se naučit hrát písničku: ,,Hit the road Jack" teda pokud to píši dobře. Hrál ji i Miyavi, ale v tom to není. Líbí se mi takto celkově, ale uvidím co z toho vznikne teprve začínám.

Za chvíli mi začínají zprávy. Já vím hodně toho mám a na hodně se dívám, ale no co? xD Pro dnešek bych sem ohla uklidnit a věnovat se škole.

Žádné komentáře:

Okomentovat