úterý 26. října 2010

Smutek aneb i šedá je dobrá

Tak se tady dívám a už bude skoro listopad.

 Trochu mi to nahání husí kůži. Poslední dobou mám velmi pesimistycké myšlenky a to hlavně proto, že zbývá něco málo přes půl roku a vše se změní. Už nebudu každé ráno slyšet řvát za mnou jedoho kluka. Už nebudou naší Drbně lítat věci z okna... vše bude jiné. Trochu se i bojím. Poslední dobou mi bývá dosti do pláče. Dneska jsem dostala brožurku na školy a skoro jsem vážně brečela. Nemám pořádně nic vybrané, ale něco ano. Dneska jsem dokonce vytáhla svou kytaru. Mám ji od Vánoc ale hrát na ni neumím ,ale učím se, když mám náladu. Dneska jsem ji měla. Jen tak jsem zkoušela. Jsem vážně úplně na začátku, ale mé tempo mi zatím vyhovuje, však já se to jednou naučím!
Dneska jsem ráno chtěla jít v sukni, ale pak jsem se rozmyslela a místo sukně, jsme si vzala fialové rifle, bíločerný nátělník a mikinu co normálně nosím spíše do tělocviku a samozřejmně můj šedý kabátek. Je kratší mohl by být i delší, ale stačí mi. Těším se jak bude kontrastovat se sněhem. Není to ten typický černý, ale šedý. Něco mezi dobrem a zlem.

Něco mi říká, že bych měla jít pustit moji princeznu. Zakrslý králík co se jmenuje Lili. V té době jsem o japonsku neměla pořádně ani páru, takže jsem jej pojmenovala takto. Je to zkrácenina Lady, ale říkám ji už Lilinko. Docela se mi to i líbí i ji. Vždy když odcházím tak na ni zavolám a ona na to reaguje tím, že zvedne uši nebo se postaví na zadní. V noci občas dělá trochu rámus, ale to málokdy. Ozve se spíše přes den nebo k večeru, kdy chce pustit ven. Na táboře jsem dostala malý nafukovací míč a ona si sn ím hraje. Velmi ji mám ráda, ale přesto bych chtěla kanárka. Někoho kdo mi takto rozjasní den zpěvem. Kanárek je příjemná společnst, ale tentokráte bych kanárka pojmenovala podle nějakého J-rockera. Vážě mi se jejich jména některá velmi líbí.

Nedávno (v sobotu) jsme se dívali na Moon Child. Bylo to velmi krásné, ale více než Gackt mne tam zaujal právě Hyde. Myslím, že se na něj pro teď více zaměřím. Chci o něm zjistit něco více. Za ty titulky k filmu velmi vděčím Kubovi. Dostal ode mne za to Toffife i od Kitsune xD (což mi připmíbá, že musím Kitsune dát svůj podíl). Teď mne napadá, že nemám úlohu do matematiky. Tak si ji půjdu udělat. Jinak jsem velmi ráda, že od středy jsou prázdniny. Už to moc psychycky nedávám je toho na me moc potřebuji na chvíli vypnout. Ještě zítra máme tělocvik... na 7 ráno. Není to tak straštné, pokud jsou učitelky klidné.

Tak snad bych už měla jít. Snad mne trochu mrzí, že mi ve čtvrtek odpadne Volleyball. Mám jej ráda vůbec mi nevadí. O víkendu možná uděláme exkurzi v Shoppinu ve třech. Já, Kitsune a Rumi. O tom ale Kitsune nic neví, takže to pak budu muset vyřešit *připadá si jak pošta pro tebe*

Tak to by bylo prozatím tak vše. Takže opět později naviděnou...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat