středa 27. října 2010

Pozorovali jsme západ slunce...

Pozorovali jsme západ slunce...

Dokonalou planoucí oranž. Oba jsme plakali nad naším posledním rozloučením...


Slova písně Orenji no Taiyou.Byla v moon child a stále se opakovala. Je hrozně krásná nebo mi se alespoň velice zalíbila. Gackt a Hyde. Ti dva jsou si docela podobni, ale zároveň tolik jiní. Hydeho písničky si pouštím teď docela často, 'Gacktovi už tolik ne. Kdo z vás si ještě pamatuje Gackta za dob Malice mizer? Myslím že si na to vzpomínají prakticky všichni. Mne osobně se více líbí jeho vzhled při sólové dráze co myslíte?
Gackt je sám o sobě velmi zvláštní, vždy se mi líbí, jak se moderátoři snaží ze všeho dělat srandu, ale Gackt jim to oplácí. Špatný není ovšem Miyavi. Ten svým humorem předčí moderátory. Tuhle písničku nebo spíše její začátek bych se chtěla naučit hrát na kytaru, ale kdy já se na tu kytaru hrát naučím že. Mám ji doma už d Vánoc a stále na ni pořádně neumím, jelikož cvičím jenom když mám náladu. Dokonce to vypadá, že i Kitsune by chtěla hrát na kytaru. Já bych se chtěla propracovat až na elektrickou, ale nevím jak ona, jestli na bassovku o které mluvila nebo taky na elektrickou kytaru. Co se tak dívám z kytaristů je pro mne docela vzor Hyde... ale také Yoshiki. ano, kdo to nevěděl tak i on umí hrát na kytaru. Chtěla bych se naučit některé písně od J-rockerů, ale to potrvá.
Ale teď k jiným věcem. Konečně jsou prázdniny a já se mohla prospat. Stejně jsem už v pět byla vzhůru, ale to snad jenom proto, že naši šli do práce a mne probudili. Tak jsem tu sama doma se sestrou. Jsem v obýváku v pokoji straší na PC ségra. Stejně mají rodiče v obýváku rychlejší internet a pohodlnější křeslo.
Před chvíli jsem si po dlouhé době vyžehlila vlasy, takže vypadají přijatelněji. Moc si je nežehlím ať už se mi nechce nebo si nechci ničit vlasy.

*K včerejšku*

Včera jsme šli s Kitsune a dávali jsme jednomu klukovi přezdívku, jelikož jeho jméno no... Kitsune to štve. Říkáme mu od včerejška ,,šáteček" a Ruměnce ,,kastrůlek". No a tak jsme šli k zastávce už ve tmě a

Kitsune: ,,Já budu vánočka!"
Neki: A já nutela. Pojď uděláme večeři!"

A zase bylo o smích postaráno. Pak jsem si znovu pouštěla Moonchild. Do toho si sestra pouštěla HSM3 a taťka chodil kolem s poznámkama. Já si pouštěla hlavně ty první scény a pak poslední ten prostředek jsem jaksik vynechala. Jinak jsem měla vážně divný sen. Vím že tam byl Kisaki a Sui a jakýsik tábor no... bylo to divné...

Žádné komentáře:

Okomentovat