středa 13. října 2010

Lišky s televizí aneb ty titulky!

Poslední dobou se nějak činím, ale to zase příjde. Počítám s tím, že opět pak blog bude mimo mé dění, ale to už u mne bývá. Dneska mi není moc odbře, nemám ráda nemoce, kvůli nim jsme se neviděli dneska s Kitsu. Snad zítra. A snad zítra už konečně budu mít Moon child.
V sobotu jsme se s Kitsune krásně nachystaly, čipsy, čokolády, zapnuly film, celé natěšené a ejhle! Ony tam nejsou titulky! To hlavní a není to tam!
Jistě si dokážete představit oc se dělo pak. Lišky-tedy já a Kitsune- se snažili přijít na to, proč nejdou. Neki volala tomu, co ji ty titulky dělal a ten nám nebral mobil, Kitsue se snažila nastavovat tak, až se ji povedlo rozladit televizi. xD Skoro jsme to oplakaly -hlavně Kitsune- ale pak jsme si pustily Scary movie 1 a následovně piráty z Karibiku.
Doteď nevím, proč ty titulky nešly, ale podle toho co mi to dělal mi to udělá znovu takže snad tento týden to budu mít. Už se na to těším. Originálí film v japonštině s českýma titulkama.

Co se týče dnešního dne, mohu říci jediné... Nenávidím tělocvik! Hráli jsme florball a já byla v brance. Měla jsem na hlavě tu příšernou helmu! Horzně mi potom stály vlasy. Vlnité vlasy hold už jsou takové. Celkově se mi tělocvik i to oblečení na něj protivý celému mému stylu docela. Kdyby mne tak viděla občas Kitsune jak na TV jdu xD.

Ve čtvrtek mám Volleyball. Tam budeme chodit s Kitsune. Snad taky proto, aby se rozhýbala, když jak je to ldouho? Dva a půl roku myslím necvičila kvůli skolióze *ano já ívm, neměla bych tu moc o tobě psát, snad ti to nevadí Kitsune*

Občas mne fascinujou lidi, jak dokáží ,,zírat" a mít nemístné řeči na mé oblečení a hlavně, pokud jdeme s Kitsune spolu a máme buď něco podobného nebo stejného, ale i když jsme každá jiná. Vlastně vypadáme jinak. Já vlnité vlasy ona rovné já výrzané oči ona takové nenápadnější- i když v noci ve tmě mi přišly jako oči něčeho... nějaké nestvůry, snad i proto, že má světlé řasy a ve tmě nejdou vidět, takže jakoby byly širší a bez nich.

Ona je menší já vyšší ona hodně hubená a já no... prostě mi příjde, žë bych měla trochu shodit? ale když to nejde tak nejde nestarám se o to mám ráda jídlo a nevadí mi to xD.

Vlastně ani nevím proč to sem vypisuji. Prostě mám náladu, kdy chci více říct o sobě a o Kitsune. Teď mne tak napadá Kitsune mám přečtené skoro Zuby Nehty. Pro dnešek to bude snad vše, jdu dojíst svou večeři skládající se ze suchých piškotů *neměla na nic chuť*

Snad se ještě zmíním o Ruměnce. Evidentně má zase problémy a nezvládá je, Navíc nechci nic říkat, ale její vyjadřování... Ne nechci ji urážřet či tak, ale ona chce být jiná a vyjadřovat se pěkně, zvláštně, ale stejně dá na ostatní a nadává nadále a mluví jako všichni...

Žádné komentáře:

Okomentovat