úterý 5. října 2010

Konverzace aneb Rumi a Neki si vyměňují názory

Opět další zápis.

Dneska se týká školy. Za 3 z Ruštiny a mamka vyvádí. Čekala jsem to, ale docela rychle se uklidnila, snad možná i proto, že jsme měli návštěvu a já ji udělala večeři, ale to je vedlejší vraťme se ke škole.

Naše drbna má problém, teda měla, jalikož vybíral test a od jedné holky ji ho měl opravit a šoupnout později. Napsal papírek a na něm cituji: ,,Odlákejte učitelku, ať to tam mohu vložit" a on to ještě poslal na cedulce se svým jménem. Pak se to našlo na chodbě, ale nic moc z toho nebylo.

Ale teĎ hlav¨ní důvod zápisu. S Rumi jsme seděli na obědě. Zase měla ty svoje výstupy kdy se hádala a prala s jedním klukem. Občas mi to příjde dětinské. Učí se sladit oblečení jenom by to chtělo něco s vlasy a jinou mikinu... No to je jedno. Rozhovor šel sem a tam až zůstal u Kitsune.

Rumi: ,,Kitsune by mohla být modelka je krásná."

Neki: hodí na ni pohled

Rumi: *udělá gesto s rukama* no co? Já to jen říkám.

Neki: Ne máš pravdu je krásná, jen ona nechce být modelka. Pokud vím, mamka ji to taky navrhla.

A pak byla opět konverzace jiná. Ohledně nového anime a tak. Pak jsme se bavili i ohledně jejích vlasů a tím jaká by měla být princezna.

Neki: Doufám že tě zanedlouho potkám v nemocnici

Rumi: udiveně* Proč?

Neki: Jelikož princezny nosili korzety a často si zlámaly všechna žebra *má na tváři tn svůj úsměv*

Trochu ji to zaskočilo.Trochu dost. Je to docela ironie, že chce být princeznou, když se chová... no jako typický puberťák jen s trochou většího rozumu. Moc ji záleží na názoru ostatních a to je ta chyba. Chce příliš zapadnout.

Snad bych toto téma mohla ukončit... jen se zmíním že mám Moon Child v japonštině s českýma titulkama... dělal mi to spolužák a já bych mu klidně za to dala i pusu.

Tak zatím, nevím kdy se ozvu, ale chtěla bých psát kapitolovou povídku ale hrozně krátkou každý díl, ale častěji, ale kdo ví, co bude že...

(Ještě fotka javoru z mého okna. Vždy jsou tak krásně zbarvené...)

Žádné komentáře:

Okomentovat