úterý 21. září 2010

Sněhurka aneb Růženka se k ní hodí více

Nadpis co k němu říci? Snad jen, že pohádky stále nemizí z mého srdce.

Poslední dobou mne hodně chvěje u srdce při vzpomínce na loňskou zimu. Tolik sněhu. Když se tak zamyslím, nejoblíbenější pohádkou je Sněhurka. Sice je několik verzí a já mám Sněhurku všeobecně ráda, to jak leží ve skleněné rakvi, jak je bledá a pak jak otevře oči... Mám to hrozně ráda.

Jednou bych se chtěla nazvat Sněhurkou, ale nidky jí nebudu. Nikdy ať budu chtít sebevíce. Snad Kitsune má na to krásu, jen, jen se mi více hodí na růženku. Taky taková spanilá rozmilá dívka když to tak řeknu. Poslední dobou jsem Sněhurkou doopravdy dalo by se říci posedlá, ale ne tou klasickou v Disney provedení, ale prostě v provedení jiném. Tam se mi nelíbí já osobně si ji představuji jinak. V bílích šatech, černé rovné nebo mírně vlnité dlouhé vlasy. V bílém kabátku jak se točí a na ni dopadají vločky sněhu, jak usíná s vlkem.

Za to Růženka doopravdy mi sedí na Kitsune, těžko říci proč. Když už jsme u toho Kitsune, jaké je tvoje nejoblíbenější princezna? Kterou by jsi ty chtěla být?

Venku svítí slunce je tam podzim a nám se pod okny javor barví do nádherných barev. Jeho listy jsou vždy krásné, uvažuji, že pro tento rok ty stromy vyfotím.

Stejně se těším na sníh, chci bílé vánoce, chci tu zimu i když je občas krutá. Chci natahovat ruce k nebi a zachytávat vločky, jenž mi budou padat do vlnitých vlasů které budou asi tmavé jak nemají slunce.


Pro dnešní výkec to snad bude vše ještě se musím naučit chemii:

Síran- SO4 -2
Sířičitan- SO3 -2
Uhličitan- CO3 -2
Křemičitan- SiO3 -2
Dusitan- NO2 -1
Dusičnan- NO3 -1
Manganistan- MnO4 -1
Bromičitan- BrO3 -1
Chlorečnan- ClO3 -1
Fosforečnan- PO4 -3

Nebaví mne to. Radši si ve škole budu číst Tichou hrůzu a nebo psát mou verzi Sněhurky.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat