neděle 19. září 2010

Vzpomínky aneb proč nejsou bílé vánoce?

Nadpisu si moc nevšímejte, je to jen tak.
...

....
.....

......

Bavili jsme se takto s Kitsune o minulosti. O našem příběhu, o začátcích i o postavách, co vymizeli a mohly by se navrátit. Nemohli jsme si vzpomenout na jedno jméno ale snad jej máme nejsme si jisté.
No co se týče minulosti. Byli jsme nedávno v kroužku a naší jak ji jen nazvat, lektorkou? Učitelkou?Tak nějak nějak. Jsme se ji zeptali na otázku: ,,Nepamatuješ si, jak jsme se my s Kitsune začali bavit?"
Trochu jsme ji zaskočili, ale hned se snažila na to přijít, ale nevzpoměla si. Nevadí i tak jsme si sami na dosti věcí vzpoměli. Moc dlouhý tento článek zřejmně nebude snad je to tady proto, aby tu nebylo tak mrtvo.

Co se týče toho Bílé Vánoce jde taky o minulost. Vždy jsem si přála krásně bílé Vánoce. Jít prostě ven a aby tam bylo na vánoce bílo. Sníh. Po tom jsem toužila a i snad na dále toužím. Mám sníh ráda proto jsem změnila i okraje blogu na toto. K Jukovi se mi to hodí.



Nyní snad ještě bych mohla podotknout, že ve škole máme mít referát do hudebky a no... nevím jestli napsat o Yoshikim nebo o Hidem. Ještě se rozmyslím.

Opravdu tento článek není moc dlouhý, protože jaksik nechci nic delšího psát. Jinak píši vlastní verzi sněhurky. Těžko říci jak to dopadne, ale uvidím...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat