středa 8. září 2010

Více fotek aneb Neki se nudí

Aneb Neki se doopravdy nudí xD.
 
Co říci snad že když se Neki nudí dělá fotky. Tak třeba bonbóny gumové, ovocné

Záběr 1:

10
Záběr 2:

45
Další den jsme s Kitsune vyváděli blbosti a fotili se. No mám tady jednu úchvatnou fotku viď Kitsu?

46
A snad bych mohla ukázat i vylepšené bedničky od PC xD. Kitsune má tak skvělé ponožky!

66
A teď mé sešity a věci do školy co stojí za ukázku. Například na mé žákovské knížce nenajdete nikoho jiného než-li Pana Producenta!

65
(omlouvám se že je fotka otočená mobil si ze mne rád střílí)


A nyní už titulní stránky mých sešitů je jich zatím pár.

67
A další

68
A ještě další

69
A další s básničkou (diktovala učitelka)

72
A poslední co se mi líbí nejvíce právě kresleno podle dveří Chaosu dvě

70
Zmínila jsem se tady o dveřích chaosu. Četla jsem jedničku, dvojku dneska ve škole. Celkově po manze neprahnu, ale dostala jsem si na narozeniny tak si ji přečtu ne? xD Mám jich málo, nu což nepotřebuji je sbírat. Mám Gravitation 1, Padlý měsíc, Kannonina ruka, Dveře Chaosu 1 a 2.

Poslední dobou mne omámila jedna písnička od Juky. Fall of leaves. Kvůli ní jsem zmokla, jelikož jsme nechtěla rušit tu atmosvéru deště dopadající na mne a krásu té písně. Celkově mám Juku velmi ráda a občas se nemohu rozhodnout, zda-li mi připadá více jako Uke či Seme. Celkově i jeho hlas miluji.

Když už jsme u těch novinek tak Versailles mají nového basáka ze skupiny COSMO více napíši snad později. A vydají někdy v říjnu myslím, ale nejsem si jistá singl Destiny of lovers.

Poslední dobou mám strach, abych já nevím Kitsu od sebe nějak neodehnala. Nevím proč snad že své chování přeženu byŤ jen omylem, asi bych zase měla být zticha a jen se dívat co se kolem děje. Prozatím to zřejmně bude vše, snad sem to jsem dala kvůli výkecu o Jukovi *jde si zapnout jeho písničku* či kvůli fotkám či kvůli... já nevím.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat