sobota 28. srpna 2010

Fotky aneb Nekinin pokoj a výrobek

Pro dnešek fotky z mého pokoje a něčeho co jsme vráběla.

No tak první fotka. Moje postel s dekou, jinak mám povlečení modré s drakem a znaky. To černé na zdi vpravo jsou znaky co jsem sama psala na zeď. Miluji zvonkohry apodobně a ten zelený had tam se jmenuje Sisen.Místo toho modrého závěsu tam bude ten rudý co volně leží.


Druhá fotka je detail na tu samolepku na zdi. Je to drak. Můj koutek takto na spaní se mi velmi líbí.

3. fotka je pohled na mé zrcadlozezadu. Glóbus rámeček s Hizakim mám i druhý a tam mám rodiče a vzadu což nejde vidět jsou plakáty an café a na boku Versailles

4. A tady to co jsem vyráběla. Jsou to ponožky na mobil. Text je přeložená píseň pink spider dva řádky. Je to amatérské, ale přece se mi to líbí.

4
5. fotka- Ponožka i pro Kitsune

5
6. Pohled z výšky i se šňůrkama. Neumím moc šít ani vyšívat ten text je napsaný černou prupiskou, ale mi se to líbí.

6

Žádné komentáře:

Okomentovat