sobota 12. června 2010

Slabý svit vzpomínek

Druhý zápis... dva v jeden den... Otázky a pochopení



Druhý zápis za dnešek. Tento bude kratší, ale právě jsem dolepila poslední plakát. Totálně jsem přeměnila zeď kde bylo pouze An Cafe, sice tam pořád je pouze An Cafe, ale i tak, je to tam jiné. Jenom ještě dodělat tu nástěňku.

Najednou se mi do mojeho truchlení, kdy slzy mám na krajíčku vybví vzpomínka, když držím plakát An Cafe. Tehdy mi ten časopis koupila Kitsune. A co mi řekla, když jsem ji jej chtěla zaplatit: ,,Nic mi nedávej, dvacet sedm *nebo kolik to stálo* korun snad ještě mám" a z vesela se na mne usmála. Tahle vzpomínka i když není nijak pro ostatní významná pro mne je. Dneska všichni chcou po druhých jen peníze a ona mi v klidu zaplatí můj časopis, ze kterého chci pouze plakát. Otočím se na mou zeď s An Cafe. Líbí se mi takhle více. Kdybych měla mobil s foťákem, fotila bych to. Ze stěny ostatních plakátu s moderníma hvězdama zmizel další. Jednou tam nebude ani jeden. Chci tam velký vějíř. Zelený nebo modrý, aby ladil. Záclona je spadlá na posteli i ten motýlek, co vždy na ni visel. Asi půjdu dodělávat nástěnku. Na skříni  je hadra a kelímek se špinavou vodou jak jsem malovala.

Je tu binec, měla bych uklidit. Závěsy jsou zatažené, to šero mám ráda, ale asi je odhrnu. Trocha světla nauškodí. mám krásný výhled na kostel. V noci však nejde vidět, tma jej vždy pohltí, ale světlo pak zase ozáří.

Dělá mi trochu problém odepisovat Kitsune a zároveň psát zápis. A navíc moje malá princezna si hraje s plyšáíky a polkštáři na mé posteli. Jdu ji to zatrhnout. Přece jen, Kitsune se mne tolikráte zastala a já ji také, tolik vzpomínek, ždná faleš. Dokonce mi jeden kluk ze školy řekl, že jsme si podobné. ani ne, snad jen chováním, kde já jsem více ta ubrečená. Teď se mi chce brečet. Ale nebudu.

Když se kouknu do lišty dole na PC zděsím se, kolik tam věcí mám. Je 19. 08. Každou chvíli se naši vrátí. Asi abych dopsala zápiš a šla dělat nástěnku. Trochu jsem se zase rozepsala... nevadí, teď mám větší klid na duši.

                                                Větší teplo..................Neki Paradisell ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat