neděle 27. června 2010

DVD přehrávač aneb nápad si něco pustit

Nevím o kolikátý zápis jde myslím že 3 nebo 4.

Znáte také to období kdy jste čekali v pokojíčku na zvonění zvonečku, kdy dětské oči se vyjasní v přílivu nových dárečků a svíce plane plamínkem a osvětluje stůl. Ano, jde o vánoce.
Asi si íkáte, proč v létě těsně před vysvědčením *ano my jej máme ve středu* zmiňuji vánoce. Sestra si ráda pouští DVDčka se starými záznamy. A vybrala vánoce. Myslela jsem, že ji přiškrtím, protože je tam záznam ze sboru, kde jsem dříve chodila.
No, ale proč vám o tom píši. Vzpoměla jsem si na jednu událost. Čekali jsme na zazvonění zvonečku a pak jsem vyhlédla z poza dveří a uviděla kometu co nám prolétla chodbou. Těžko říci co to tehdy bylo, byla jsme malá, ale asi to byla moje fantazie, ale ta vzpomínka je stále tak intenzivní, že pokaždé když nastanou vánoce vzpomenu si na to. Tuhle vzpomínku mám ráda... nevím co se dělo pak nebo co se dělo předtím, ale tu kometu si jasně pamatuji...

Když si vzpomenu na to, co jsme včera vyváděli s Kitsune musím se smát. To opravdu nemělo chybu a někdy si to musíme zopakovat u mne xD. Už se mi tu zase hlásí na ICQ a já u toho jím oběd od babičky, takže trochu nestíhám. Dneska jde o krátký zápis, ale chtěla jsem sem něco dát.

Jinak snad sem brzy dám nějakou povídku. Jednu píši kapitolovku na minulost Raiu, no ale ještě uvidím. A nějaká videa a jinak čtu knihu Gejša a kdybych se v nejbližší době neozvala, tak to budu pořád s Kitsune a od 10 do 17 jedeme na tábor.

                                                                                                          Neki Paradsaill ver Leth
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat