čtvrtek 2. srpna 2012

Hello...

...I'm back...




...from Egypt.


Zdravím. Dneska jsem se vrátila z Egypta, takže už jsem opět ve hře. Přeberte si to jak chcete xD.

Byla to namáhavá cesta. Vstávali jsme ve 2 ráno. Ale co vám tady budu povídat. Už od příjezdu jsem si začala psát deník. A to proto, abych pak nemusela vzpomínat ve článcích, co se který den stalo. A tak jsem jednoduše psala už tam.

Je toho ale hodně. A proto to vše bude rozděleno na menší částí. Kitsu, Aru... pokud vy byste chtěli, pošlu vám to hned celé xD. Psala jsem to hlavně kvůli vám.

Takže dneska se objeví ještě první část. Fotky samotné se objeví ve zcela odděleném článku a to z toho důvodu, že fotky si první stáhne děda s babičkou na CD a potom se k nim teprve dostanu já. A budu je muset přetřídit, protože těch fotek je myslím více jak 300, ale jistá si nejsem. Takže tady bude s fotkami potíž. Nečekejte je brzo. A některé články jsou založené i na fotkách, takže proto to bude vycházet postupně.

Dobrá. Jsem unavená a potřebuji jít brzo spát - stejně asi nepůjdu - takže jdeme na první z reportů.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Já nevím, kolik jich je xD. Ale vzhledem k tomu, že to chci třídit je na mne moc xD. Naposledy jsem jenom z Brn měla 131 fotek a to jsme moc nefotila xD.

      Vymazat
  2. To bude mega deníček! Kilometrovej! Ty mám ráda :D
    Ale nebudu spěchat a budu to tady každodenně sledovat, protože tak to mohu postupně komentovat, najednou to číst je takové nepraktické, protože na spoustu věcí mohu zapomenout a tak :)

    OdpovědětVymazat