pondělí 23. července 2012

Good bay or...

...good morning...




...after 7 hour I'm going to wake up.


Tak... na dlouhou dobu poslední článek. Zítra ve 12:40 letím letadlem do Egypta. Jsem trochu nervózní, ale zároveň se těším. Jak už jsem psala - Mám z letadel respekt.

No, ale... dneska jsem byla hodně spokojená. Povedlo se mi utéci před balícím chaosem tím, že jsem si cosi zabalila již dříve, a utekla za kamarády do čajovny na sraz.

Teda už od rána jsme jeli. Kitsu dorazila, aby mi vyžehlila vlasy. S babičkou jsme šli koupit balzám na vlasy a já dokupovala linky od miss sporty.

No. Pak jsem prokopávala kufr, abych našla šperky. Vysávala jsem a přesunula jsem mého kanárka Kamiho na dovolenou ke Kitsu. Jsem ráda, že se o něj postará ona. Doma bych ho nenechala, protože kočka a králík mají na něj spadeno. To víte žlutá létající kulička xD.
Vcelku rychle se rozkoukal. Všechny pokloval a sedl Kitsuninému taťkovi na rameno a vydržel tam. Kami si umí získat lidi.

No... a aby toho nebylo málo. Šli jsme pozdě! Letěli jsme ještě ke Kitsu a malovaly se. Ty linky jsem si zamilovala. Nakonec jsem si i česala vlasy. Fotky moc nejsou - fotila hlavně Johanka - jenom outfity Domi, Aru a můj. Ale teď se mi foťák nechce hledat. Je někde v batohu. Takže fotky až se vrátím.

Měla jsem trochu strach, protože jsem na srazu už dlouho nebyla, ale... PÁNI!!!! Ráda jsem všechny viděla. Všem to moc slušelo. Ale nejvíce mi vyrazila dech Dani. Skutečně nádherná.

Jak jsem říkala: "Já lolitu nosit nebudu." Teda... pokud jo, tak bych chtěla podobně jako Dani. Mám strach z toho, že lolita rozšiřuje, ale... ona to umí tak sladit! Skutečně... hlavně jak dneska měla úžasný korzet.

Ráda jsem si s nimi popovídala. Strávili jsme hodně času v čajovně u Srýho, ale potom jsme kolem 7 přesunuli na zastávku a rozcházeli se. Rozloučila jsem se s Aru, Domi, Teri, Suzi a už nevím s kým xD a jela jsem s Kitsu, Elisse, Tenshi, Johankou a Ejzanem do Futura. Zahučeli jsme do GATE a chvíli tam pobyli. Koupila jsem si novou mašličku do vlasů. Taková kožená xD. Nějak se mi zalíbila. Kitsu si koupila třpytivé punčochy. Možná si je v budoucnu koupím taky xD. Už nemám.

Trochu začínám měnit styl a možná se opět vrátím k prvkům lolity. Heh... ale už mám trochu představu o tom, jak chci vypadat.

No... s Kitsu jsme se vypařili dříve a kolem 8 jsme přijeli do Poruby. Měli jsme ještě čas a tak jsme se s Kitsu domluvili, že zajdeme do McDonaldu. Kupovala Kitsu xD. Já platím naše útraty v cukrárně. xD Fifty fifty. Dala jsem si Cheeseburger a Kitsu McSmažák xD. Nechápu proč všude dávají před cokoliv Mc... xD. Dali jsme si i Colu a řešili jsme led xD.

Pak jsme se šli ještě projít. Kitsu si lepila patu xD. Ano nové nerozchozené boty - mimochodem fakt krásné!!!! - a já se nechala fotit pod jehličnanem.

Řešili jsme i dárky na narozky. Je to fajn je mít ob den. Řešili jsme prostě, že ji dám něco od srdce a něco co jí koupím a ona, že to samé. Ani nevím, co vše jsem ji dala. Ke 13 tuším ručne psaný a kreslený komix, ke 14 povídku a k 15 obrázek kočičky, co trhá ptáčka. A letos? MUHAHAHAHHAAHH nevím xD. Teda... představa je, ale PŠŠŠŠŠŠT. xD

No a pak jsem prostě šla domů. Doma jsem dobalila věci, odlíčila se, udělala večeři a užívala si poslední den internetu xD. Oni mi tam ten internet nezaplatí xD. Doufám, že někde to bude zadara a já budu moci alespoň čeknout bloglovin a Facebook s twitterem. Jinak pod menu a puppe je můj twitter.

A na doporučení Aru jsem si poslechla nový song od Seremedy NO ESCAPE.

Mám Seremedy velmi ráda. Je to spojení japonského rocku a toho klasického a jemné tóny... je to mix, jaký mám ráda. Už tu písničku mám v mobilu a videoklip stažený v netbooku xD.

To je asi vše. Takže čekejte článek nejdříve 2. 8. pokud se teda nenapojím na wifi jinde.

PS: Miluji ten Seikeho výraz vyděšený. Má krásné oči, i když jsou to kontaktní čočky. A Yohio mi ukazuje, že stále lolitu miluji a jenom si to, že ji nesnáším namlouvám proto, abych si usnadnila to, že mi prostě nesluší. Jednou ale chci mít něco krásného a možná i loli... ale... to je ve hvězdách. Ale všimla jsem si, že mám představu s mými vlasy podobnými s Yohiem jenom trošku jiný odstín blond a růžové ne... fialové. Takže.... mějte se pěkně a potom čekejte fotky se shoppingem a následně i fotky z Egypta. Nechce se mi spát. Ale... musím... nevydržela bych to zítra. Takže... dobrou noc nebo dobré ráno.

2 komentáře:

  1. Tak se měj hezky v Egyptě! (grr :D)
    Fotky budu nahrávat ještě dnes, ale vidím, že už je asi nestihneš...takže až se vrátíš, budou u mně na blogu. :)
    ...Vždycky když člověk vidí lolitu, má taky chuť to zkusit, že? :D

    OdpovědětVymazat