sobota 24. března 2012

Pavučinka...

...odrážející se...




...ve svitu měsíce.

Jedno ze starších focení.

Tehdy to bylo na desing. Pamatuji se, že Kitsu byla zima a nechtěla se svléknout. Já jediná na to prý měla odvahu. Tuším, že jsem potom chytla opět rýmu. Ale jistá si nejsem.

Není to sice tak dávno, ale přece jenom... nevím nevím...

Nakonec jsme ale fotili u ní v baráku. Tehdy jsme se schovávali před sousedy, když jsme se fotili.. Někteří nás ani neviděli jiní se blbě dívali. Porušovali pravidla otevírání oken, skákání na parapety a sezení na nich. Kdyby to někdo viděl xD. Ale fotky jsou hodně povedené a já se sama sobě divím, že je tu ještě nemám. Sice nejsem tak krásná jako Kitsune, ale jsem s nimi spokojená.

Vím, že u mne je to již ohrané klišé to, že nejsem tak krásná jako Kitsune, ale... no... asi tomu tak je. Já bych si nemohla modeling třeba dovolit a ona ano. A to je to co mne prostě štve a nutí mezi námi dělat takové rozdíly. Bohužel ale tímto se to měří... buď vypadáš jako modelka nebo obyčejná holka.

Ale pryč teď s tím. Chci nějaké nové focení, kde budeme spolu a budeme se smát a já si budu moci tu fotku dát na tapetu a následně i vytisknout a nalepit do skříňky.

Tyto tři fotky jsou foceny na zastávce u IKEI ve směru na Porubu. Přemlouvala jsem k tomu Kitsune a jsem jí moc vděčná, že přežila tu zimu, kdy musela fotit.


 Tato fotka se povedla nějakým nedopatřením... ale mi se líbí a mám ji ráda.
 A další fotky venku. U lampy a opět jenom já. Opět musím Kitsune poděkovat za trpělivost. A nesnáším blbé pohledy lidí když fotíte u lampy venku. Třeba jsem se tam točila a podobné hovadiny a každý se díval jak já nevím co. Jakobych utekla z ústavu ne? xD Ale moc se mi líbí světlo té lampy.
 Tady mi sedí můj řekněme název blogu: ,,S nadějí vzhlédla k nebi..."
 A od Kitsune - nevím jestli to stále používá - ,,..a poté vše utichlo"
 A konečně fotky u Kitsune v baráku. Nejsou upravené vše je přírodní xD.

Hodně se mi tady líbí ty stěny ta krychle jakoby nahoře a... prostě se mi to líbí.
 Tato fotka se mi taky líbí. Šli jsme tehdy až do posledního patra. Miluji schody. Jako ne když po nich jdu, ale na fotkách xD
 Jedna další fotka na schodech. Jsem to stále já... bože tohle focení jsem byla neustále já... to je hrozný promiň Kitsu!
 A opět já... chtěla jsem na to zábradlí vyskočit a zhoupnout se, ale měla jsme strach, že blbě dopadnu na schody... že to nevydržím xD
 A konečně Kitsune!!! Dočkali jste se. Bezmocné natahování rukou k oknu.

A pro změnu opět já! xD Tyto fotky miluji nejvíce.  Ta pekárna naproti... připomíná mi to okna nemocnice ze starých filmů, taková ostřejší.
A fotky s Kitsune. Líbí se mi... Hlavně ten pohled na její záda. Ráda se dívám lidem na záda a chůzi. Má je tak krásně hubená...
A tady se to focení zvrhlo v blbosti. Ale jsou to fotky stále docela důstojné tak je sem dávám...

Napadlo nás projít zrcadlem xD prostě průchod do jiné země, ale hups zrcadlo je bohužel vysoko xD

Pokus o rozbití toho zrcadla xD Rozběh a hod závěsem xD Bez úspěchu.
A nakonec bonusová má fotka. Testovali jsme průhlednost závěsu na fotkách xD.


Co k tomu říci na závěr? Snad jenom, že je to asi jediné focení co nemělo tolik blbých fotek a skutečně se povedlo xD a navíc v žádné fotce nejde vidět přímo do obličeje.

V hloubi duše doufám v nějaké nové focení... něco ale depresivního asi... prostě si chci vyzkoušet něco nového. Něco nafotit.... snad to někdy vyjde. Musí mít ale náladu i Kitsune... 

Však se uvidí. 

4 komentáře:

  1. Tyto fotky jsou vážně hezké. Někdo by řekl nic světového. Jasněže ne ale já jsem spokojené. Mám ráda ty u toho okna.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle váš outfit je vskutku nádherný. Já tak nějak na focení něčeho "tématického" nemám čas a není nikdo, kdo by mi s tím pomohl, což mě docela mrzí, protože mít fotky ze stále stejného prostředí, ještě ke všemu nekvalitní a na nic, mě dohání k tomu, že právě skoro nic už nefotím a ani nic nepostuji na svůj blog. A už vůbec bych to nedávala na Lookbook...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo... ale někdy se můžeme domluvit, nastrojit se a sebrat od Kitsu foťák - teda pokud nám to dovolí - a jít fotit. Bylo by zase něco nového. Už dlouho chci další fotky a Kitsu ví i jaké xD.

      Vymazat