čtvrtek 22. března 2012

I have...

...very big...




...ego!!!!


Varuji vás, některé z následujících fotek vám mohou vzít dech a můžete být odvezeni do špitálu, kde vám budou psát diagnózu: ,,Zástava srdce na nadměrným uleknutím"

Dneska jsem měla docela dobrou náladu a tak jsem se psychycky připravila a nafotila svoje fotky. Po delší době tedy já. Zde dám celou kolekci povedených fotek - ty nepovedené nezveřejním ani náhodou - a je jenom na vás, zda se vám líbím nebo ne.

Bohužel nejsem tak štíhlá, abych mohla být modelka... ani tak krásná, abych se mohla jít někam fotit. Ale chci mít pár svých fotek. Jsem zvědavá na vaše reakce, protože se skutečně nerada fotím.

Tudíž pár fotek mne samotné. Pod delší době nalíčená xD. Teď jsem se konečně začala docela líčit do školy. Pro můj lepší pocit.

Navíc nedávno mne hodně naštvala již má delší offina - některé minulé fotky - tak jsem se včera naštvala. Sebrala moje obrovské nůžky na papír a zkrátila si ji. Jo a líbí se mi to. Ne, že bych neměla na kadeřnici, ale prostě bych to nevydržela do doby než by mne vzala.

Tak teda pozor... já vás varovala





Gratuluji těm, kdo tohle přežili bez úhony. Uvažuji, že snad dvě fotky nebo pár jich dám i na facebook. Asi ano... jednu možná i jako profilovku. Není to dokonalé já vím, ale nebaví mne a ani nemám čas upravovat fotky. A navíc stejně by mi to moc nepomohlo. Hm... no jo...

Fotila jsem se sama, protože nikdo není ochotný a nebo já nemám náladu a neznám jiného člověka - kromě Kitsune - kdo by vydržel to moje - toje hnusný... to ne... ani náhodou ... - a z 20 vyfocených si jakž tač vyberu jenom 5.

S Kitsune, ale většinou zapomeneme na foťák tak žádné fotky nejsou a nebo já tu žádné nemám. Ale dneska mám čas. Tak možná sem dám jednu fotku z našeho staršího focení. Ale říkám, fotí se málokdy.

4 komentáře:

  1. Tyhle fotky jsou krásné. Jak už jsem řekla. Nejvíce se mi líbí asi ta čtvrtá. Ego je občas zlá věc. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se asi nejvíce líbí ta poslední. A děkuji... samozřejmě já s nima nejsem úplně spokojená

      Vymazat
  2. Neznám na to jiné slovo, než pořádně zvolat: "So fantastic!"
    Tyhle fotky se mi vážně líbí, hlavně ta třetí. Ten přímý pohled a nádherný úsměv. Nezkoušej odporovat, protože si stejěn budu myslet co chci xD
    Vážně, stále nabádáš Kitsu, ať si věří, tak to stejné zkus i u sebe. Jsi pěkná holka a nevyvracej to. Chápu, každý na sobě vidí nedokonalosti a občas se dost podceňuje (hlavně já...nemám se ráda), ale není to správné. Není to to samé jak se podceňovat při nějaké práci na něčem, kdy obvykle při nízkém "hodnocení" a velkém podceňování práci postupně zlepšujeme. Kritika je různá, i když to lidi většinou neříkají...

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat