pondělí 16. ledna 2012

Today...

...I not will write...

...in english. I'm sorry, but I haven't time for this.

Dneska to bude rychlé a pravděpodobně jenom česky. Nemám čas ani náladu tu strávit jenom s googlem a krátit věty.

Začneme nějak od počátku týdne.

Konečně jsem dočetla ,,Zločin a trest" a i přes to, kolik má stránek jsem si ji oblíbila a hodlám si ji v budoucnu zajisté ještě přečíst?
Proč?
Protože čím více je čtenáři a čím více má zkušeností, tak tím více prožívá a snad i chápe knihu. Je to zvláštní, ale je to pravda. Tuto skutečnost jsem poznala u knih Cyrila Valšíka. Lépe řečeno jeho knihu ,,Váš kluk *srdíčko* prostitut?". Poprvé jsem to brala snad jenom jako yaoistka a moc jsem si nevšímala hlubokého zamyšlení knihy a snad i pomíjela a odstrčila do pozadí některé události.
Co jsem ji četla později - není tomu snad ani půl roku zpět - tak jsem ji chápala úplně jinak. bolestivou realitu plnou zrádností a reálných faktů.
Teď to budu zkoušet s knížkou ,,(Bude) vaše dítě vrah?" opět od Cyrila Valšíka. A následně co si přečtu i ,,Vyvrhela" od Velké D si půjdu znova přečíst ,,V očích panenek".

Dobře co dál? Dneska jsem byla na úřadech a mám konečně pas. Rodina si dělal srandu, že jej nemohu použít. Důvod? Nesmíte pas přinášet do míst s vysokými teplotami... tak jsme uvažovali jestli jej můžeme vzít do Egypta nebo ne xD.

Taťka mi asi ztratil flashku. Sakra!!!!!! No budu si uklízet skříň tak buď ji najdu nebo se nebudu moci podívat Kitsune do očí... asi ji už došlo proč. *povzdech*

Dneska nasněžilo, tak jsem vytáhla sněhule a čepici -ručně pletenou. Bylo to docela fajn xD. Šli jsme v podvečer s Kitsu ven se projít do Tesca - pro čipsy - a zpět. Chjo... já nezhubnu!!!

A navíc se mi objednali šaty. Jsou vínové a krásné... odhalená záda... ještě někde sehnat boty. Jsem tak zvědavá kdy dorazí! Z Thajska. A to je to tak daleko!!!

Těším se na 4. února!!!! Babi bude slavit narozeniny a přijedou naši příbuzní ze slovenska. Nebo spíše teta, kterou jsem na minulé návštěvě nezastihla na slovensku. Tak se na ni těším!!!! Pamatuji si ji z dětství asi nejvíce.

No a k těm botám... rozhodla jsem se, že by měli být na podpatku. Těším se na to, ale zároveň mám strach, že se tam ztrapním. Uáááá!!!!

Vy asi nevíte o co jde co? xD No.
.
..



..
.
.
.
.
¨.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Jdu na svatbu!!! Vážně poprvé! Tak se těším. Slibuji fotky, ale ta svadba bude až v červnu.


No. Asi půjdu spát. Musím cvičit, zhubnout, zajít za účetní mamce, jít Maxovi a Tessie koupit pamlsek na výkend, udělat prezentačku a doučit se ajinu.

A možná jít v nejbližší době na harajuku sraz, ale kdo ví...

Mám tolik plánů! Ale málo z toho mi vyjde.

Jdu spát lidi.

Tak teda zatím...

PS: Netbook by měl být za míň jak 14 dní!!!! xD

Žádné komentáře:

Okomentovat