pondělí 9. ledna 2012

Just little...

...change... Pouze malá...

...změna.

Nemění to nic na chodu blogu. Jenom budu mít u některých článků otevřenou záložku s google překladačem. Rozhodla jsem se, že budu psát dvojjazyčně. To znamená, že některé články -ne všechny pochopitelně - budou zde i angličtině. Důvod? Momentálně jsem na střední a zjišťuji, že když píšu v angličtině často, mám někdy lepší práce i do školy.

It's not change nothing on course of blog. Just I'll have open bookmark with google translate in some articles. I decaded, that I will write in two langues. It means, that some articles - of course not every -they will also in english here. The reason? Now I am on high school  and I find, that when I write in english often, sometimes I have better works in school.

A teď které články to budou? Především mé outfity. Krátké články v deníku. Informace o mne a sraze a podobně. Nebudu psát anglicky vše, protože neumím tak dobře. Ale chci psát často.

And now, what articles it will be? Especially my outfits. Short articles in my diary. Informations about me and meeting-up and something like that. I won't write everything in english, because I can not so well. But I want write often.

A tak prosím omluvte chyby. Bude jich velmi mnoho. Nejsem dobrá, ale chci se to naučit.

And so please excuse my mistakes. They will very much. I'm not good, but I want learn it.

Co si myslíte vy o tomm nápadu? A co o tomhle článku? Mám tu moc chyb?

What you think about this idea? And what about this articles? Have I lots mistakes?

Se mnou to bude těžšké.

It will hard with me.

1 komentář:

  1. Já ti neřeknu jestli tam máš moc chyb nebo ne protože už čeština mi dělá problém xD ale mylím že proč ne. Podle mě je to dobré na procvičení.

    OdpovědětVymazat