pondělí 31. října 2011

Začínám...

...jakoby odznova...

/*perex*/

...a budu psát více o sobě. Tento blog už nebude tolik o j-rocku, ale i o mne. hlavně o mne. Takže fotky, fotky, fotky a informace a fotky xD

Dnešní první várka.

Škola je poměrně šílená, všichni se teď rozjeli, ale mi to zatím nevadí.

No mám úžasnou spolusedící. Je hodně do zdraví a dělá judo xD. Já mám hodně ráda sladké, a ona se mne ptá, jak mohu pořád jíst xD. No nic...

Když už jsme u toho sladkého, mám fotku úžasné čokolády! Je na ní koala. A byla moc dobrá xD


Měla jsme tvořivou náladu. Mamka má cukrárnu a já ji tam pomáhám. Nedávno jsme jí dělala marcipánky ve tvaru ovoce. Chcete vidět ty nepovedené? xD Schválně kdo pozná, které jsou mamky a které moje?



A ještě jedna taková krátká informace. Poprvé- ano vážně poprvé- jsem zkoušela jíst čínskými hůlkami a musím říci, že se mi to i dařilo xD Tady je teda moje večeře, vážně jsem se najedla!



A zbytel článku bude jenom o oblečení, doplňcích a podobně.
Zjistila jsem, že jsme se ve stylech asi ještě nenašla. Prostě si něco na sebe obleču, vyjdu ven a příjde mi, že to není úplně ono, co chci nosit. Našla jsem se v tmavých stylech, ale sem tam mi rupne v hlavě a nakonec se ještě do barevné obleču. Začíná se mi hodně líbit lolita, ale je to drahý styl, gyaru taky... hodně se mi zalíbil styl jakob Kayi. Hodně a moc. Je v tom lolita, ale zároveň cosi princeznovského. Chci být možná něco mezi gyaru a lolitou, ale zároveň visual kei a podobně. Je to se mnou složité. Miluji aky velké prsteny, ale vadí mi sem tam, jak se zachytávají apodobně. Miluji křídla... a mám andělská



A nedávno se koupila nová sukně. Je tmavěmodrá a krátká a teploučká! Připevnila jsem na ni řetězy z trika a řetízek s králíčkem. Miluji takové věči. Trochu si začínám s oblečením hrát. Chci korzet, dneska jsem si vytvořila svůj první potisk na tílko. Dokonce jsem měla ve škole poprvé každou podkolenu jinou! A nikdo to neřešil a já se cítila dobře. Některé outfity miluji, chci aby byli elegantní, ale zároveň hravé. Miluji tyl a začínám milovat i mašle. Na výnoce mi babička ušila bílomodroumašli... jako k vánočnímu stolu xD je na ní i rolnička a nemohu se dočkat, až bude zvonit xD. Rodina zešílí, ale já se na to těším. Ještě nemám vymyšlený outfit, ale něco se mi povede. No nic tak teda fotky k pár kecům z tohoto odstavce.



Ha všimněte si mých papučí! xD


A nakonec fotky outfitu, který se mi zamlouval. Hnědá a modrá... šedá.... prostě kombinuji.




A ještě mohu poznamenat, že začínám kupovat legíny a možná je budu nosit místo kalhot. A chci k vánocům toho moc... tolik, tolik.... no, nevleze se to tam. A zase bych si chtěla něco koupit, něco nového a levného, nějakou sukni nebo halenku nebo korzet nebo podkolenka... cokoliv! Jenom něco. Dneska se sice dodělalo to tílko a já jsme z něj nadšená, ale... ráda bych chtěla něco... no to je jedno. Nebo nějaký svetr nebo něco pěkného xD a chtěla bych už sehnat i dárek pro Kitsune. Nápad mám, ale ještě mne přímo nic netrklo k němu, Nebo trklo, ale rčili jsme is limit aby jedna nezaostávala. A tak to má být. No nic... dneska se ten zápis rozmohl.



O výkendu jdeme na čarodějnický rej. Mám vymyslet zaklínadla a nemám vůbec páru jaká. Musím prostě něco vymyslet. Ach jo... víte co to je, dělat akce pro děti? xD Nikdy nemáme ani generálku, prostě najednou pojedeme na ostro. No nic, jdu vymýšlet zaklínadla a důvody proč se vůbec mají dělat.

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat