sobota 2. července 2011

Dneska to vidím na déšť...

... ale alespoň se mohu více obléci.

/*perex*/
Vidím to tak, že zkusím vílý outfit. Nějaký trochu obyčejnější, ale zároveň trošku jiný no uvidím jak to dopadne. Jedná se o legíny a jedno rudé delší triko. A nové boty. Na podpatku... ano rozhodla jsem se, že se zabiju xD. No dobře tak ne, chodí se mi v nich dobře, ale příjdu si dosti vysoká. Pak mám krásný řetízek složený ze dvou kytiček... no snad se to vyvede, jinak budu muset oblíct něco jiného. Venku je zima a já jaksik nemám potřebu v zimě chodit v nějakých sukničkách kdyby mi byla zima. Ale i legíny umí být pěkné.

Kitsune jde na jednu oslavu, takže já pofičím po obědě za Ruměnkou. Ano, stále jí říkám Ruměnka, i když je to teď Aru. Docela se i těším, bude to trochu změna bez Kitsune co holka? xD Ale měli jste nás vidět včera.

Na skype jsme si volali a první nám nešel zvuk, takže jsme se jenom viděli a jaksik si jinak psali xD a pak se nám to povedlo opravit a mluvili jsme. Nemohli jsme se domluvit, co si oblečeme. Chtěla jsem legíny, ale Kitsune, že ne, necítí se v nich a nakonec v nich stejně šla xD. Bílé sukně, bílé triko, černý svetřík a černé legíny.

A koupili jsme si nové boty xD jak už jsme řekla, protože ze svých starých jsem měla plovoucí lodičku. xD Ale vážně ještě teď jsou mokré a suší se.

Dneska mám celkově docela i fajn náladu... budu zase jak připitá a budu kecat blbosti xD už se vidím xD No a dosvědčuje to i co teď poslouchám nebo co jsem za video našla xD
 

No jo xD JÁ VYPÁLÍM!!!!!! UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.... *nejlepší pasáž xD*

A ještě tady ukradnu Kitsune fotku našeho nového outfitu... to triko je úžasné je na něm zajíc xD je z Gate... poslední dobou jdeme hodně po motivech týkající se Alenky v říši divů
 

Prozatím to vypadá na vše.. tak si další dny užijte... pokud bych se už neozvala, tak 10. - 17. jedeme na tábor.

Žádné komentáře:

Okomentovat