pátek 1. července 2011

Chybí tady inteligentní článek...

...ale ani tento nebude inteligentní a budete si na něj muset chvíli počkat.

/*perex*/
Prázdniny mi začali už před týdnem, ale jsem příliš líná na to, abych psala. Mám trošku vymytý mozek.

Každopádně konečně mám svoji žehličku na vlasy a nebudu muset už nikoho okrádat.

V následujících dnech čekejte článek s fotkami, ale potrvvá samozřejmě, než najdu kabel a nahraji je z mobilu do PC.

Řeknu to tak tento článek asi bude plný videí co pro mne něco málo zmanenají či ne či prostě jen tak.

1. Tuhle písničku možná více z vás zná protože je to soundtrack k filmu ,,Rychle a zběsile 5" Tahle písnička byla něco jako ,,hymna" naší třídy... stále hrávala a všichni ji znali. Mne se líbí ten záběr jak tím autem spadnou do vody... taky bych si to chtěla zkusit!

A pak taky jak tam všechny holky málem ve spodním prádle... heh... že bychom se přidali xD Nechápu proč jsou vždycky v takových filmech nádherné a hubené holky... příjdu si pak jako bečka sádelka xD

A dále moje drahá sestřička mi jednou pustila tohle... desert rain. Moc na takové nejsem, ale ten klip mne něčím zaujal, ale nevím čím asi nejpravděpodobněji tím pískem v té zřícenině a tak. A ještě se mi líbí ta zvláštní hudba...
Je to trochu jako taková pohádka... nebo mi to tak příjde xD


Začala jsem se učit nové trapara na Cascadu- Ready 4love. Je to trochu těžší oproti těm, co jsem se učila dříve. Docela to zvládám, ale jisté mezery přece jen ještě mám. Tady je docela nekvalitní video... Koga a Akiu


No dneska to tak vidím na vše... alespoNˇjsem se ozvala. Dneska ještě se půjdeme s Kitsune podívat po botech, jelikož jsme včera šli a i když jsme měli deštník zmokli jsme schválně... velký liják každý se schovával a my šli a mokli. Bylo to úžasné. U nás doma jsme se usušili, umyli hlavu, dali čaj, vyfénovali a šli. Já měla z botů titanik a už se prostě nedají za mokra nosit. xD

A když hledáte něco normálního najde vám to něco šílenýho. Následující odkaz je 18+ nejlépe, ale úchyláci klidně vstupte... já měla dost... no posuďte sami. Pozor fantasy a hentai!


ZDE!!!!!!!!!



Já vás varovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat