čtvrtek 16. června 2011

Můj názor na bolest

Nedávno jsem se zmínila, že jsem si ublížila...


A to tím, že jsem si sklem řezala ruku. Nešla jsem hluboko to ne, šla jsem tak, ať se mohu vymluvit na králíka, že mi to udělal. Byl to náhlý pohnutek, když se mi v koupelně povedlo rozbít malou skleněnou svíčku.

Prvně jsem většinu střepů vyhodila, ale následně jsem si jeden nechala, posadila do vany a začala na ruce vyrývat slova:

Bien Aimé

Sans Amour

První to vůbec nebolelo, jen pár kapiček krve se objevilo, ale později to začalo mírně štípat.Jakoby mi do toho někdo malé jehličky píchal. Jemně to pálelo. Musím říci, že to byla i úleva.

Musela jsem být trošku v tranzu, protože se mi to líbilo. Uvolňovalo mne o i později, když jsem se dívala na televizi a psala si s holkama.

Nebudu o tom více psát,snad jen, že bolest je dobrá... občas ano, pokud jí není nebezoečně moc.

dfd,bůů§f.bf§bf§\

Žádné komentáře:

Okomentovat