středa 25. května 2011

Sans amour aneb pohled do minulosti...

Sans amour...

/*perex*/
...loveless


...nemilovaný.

Je to tady... začala jsem se opět dívat momentálně jsem se sekla u 4.dílu, jenž se na megavideu nahrává pomalu a další jsem nenašla s titulkama. Musím zkusit jednu stránku ke stažení, ale to až doma. Opět jsem byla upozorněna, že anime není jenom pro děti a tak, ale mají v sobě hluboký význam. Vždyť Ritsuka co tam prožívá... mnohem více mu nyní rozumím než tehdy v angličtině. Napadali mne občas stejné otázky. Je zvláštní jak řeší mnohé situace, ale přece mu tolik... tolik rozumím. Mnozí říkají, že je zralý do psychárny, což však znamená, že tam patřím i já?
Vím, je to možná jenom anime, ale... ta témata... jsou hodně hluboká. Miluji tohle anime a chci jej shlédnout celé! Ano, znovu a v češtině.

Dneska jsem byla u Kitsune ve škole provázet na výstavu Anne Franková odkaz pro součastnost. Bylo to zajímavé. Mne samotnou to bavilo.Sice jsem si opět připomněla, jaké to je být plachá nemít v ničem jistotu. Trochu se mi i motala hlava. Více snad zítra. Budu muset jít.

Žádné komentáře:

Okomentovat