středa 1. června 2011

Lonely aneb samota mne stále láká?

Stále?

/*perex*/

Stále mne láká?

Možná ano. Mám chvíle, kdy jsem ráda venku, kdy ráda blbnu s Kitsune a chvíle, kdy zmlknu a chci být sama. Občas mám chuť se na Kitsu ,,vykašlat" a jít sama se projít nebo zůstat doma a dívat se do zdi.
Jenom nemám to srdce jí říci: ,,Ne nikam s tebou nejdu!"
Navíc zítra jdeme do kina. Na Čarodějův učeň. Vůbec se mi tam nechce, nemám takové akce ráda.

A ve čtvrtek máme den hasičů, takže umělý poplach atd. Taky se moc netěším, jenom jsem ráda, že odpadá TV.

Je to asi jenom kraťoučký zápis, nechce se mi vůbec nic psát.

Jenom ráda bych zmínila u Loveless, že můj nejoblíbenější pár je Zero Natsuo a Youji. Mám je ráda, hlavně Youjiho. Kitsune říkala, že obarvit si vlasy a pořídit si uši vypadám jak Natsuo. Mám je ráda, líbí se mi jejich povaha *povzdech* proč se mi vždy líbí záporáci?

A pak druhá Zera. Yamato a Kouya. Ty dvě jsou zvláštní, ale nezaujali mne tolik. Nemám je ráda také proto, že Youjiho smrtelně zranili. Škoda, že jejich postavy nejsou více rozvedené. Ocenila bych to, ale jsem ráda, že Youji je potom v předposledním díle opět v pořádku.

Docela by mne potom zajímal jejich osud v manze. Ráda bych si i mangu přečetla. Mrzí mne, že ji nepřekládají, ale snad k tomu jednou dojde...
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat