pátek 13. května 2011

Globální oteplování...

...aneb Neki píše z díry.


/*perex*/
 
Píši jen narychlo a ve zkratce. Jsem na škole v přírodě a poprvé za celé dny jsem se konečně dostala na PC na delší dobu, abych mohla napsat článek. Původně bych to nechala na svůj zítřejší příjezd ale Kitsune je v obchodě s rodiči, tak se nemůže připojit a tak tedy alespoň něco málo napíšu.

Napoprvé když jsme přijeli, sem očekávala, že to bude horší, ale žádná klika mi v ruce překvapivě nezůstala, akorát nám na pokoji nešla zásuvka a postrádali jsme ramínka ze skříně. Na pokoji jsem jen já a kamarádka ze školy. Musím říct, že jsem za to ráda, protože ona je opravdu taková jediná, s kterou se dá bavit a je to tady díky ní snesitelnější. Stejně jako já hodně čte knížky a většinou si na ně vyměňujeme názory a půjčujeme si je. Kitsune jí nedávno půjčila knížku Tichá Hrůza ještě ve starém otrhanějším - ale o to působivějším - vydání.
A teď něco málo k nadpisu. Natáčeli jsme klip o globálním oteplování a já mám pak pro Kitsune video jednoho našeho kluka ze třídy v sukni. xD

Ale teď už budu muset jít. Je to napsané hodně ve spěchu ráda bych to totiž ještě zveřejnila než mi notebook seberou. Pak možná dodám ještě nějaké fotky.

Neki ver Leth

Žádné komentáře:

Okomentovat